ΛΑΡΙΣΑ

Λάρισα: Με κεντρικό σύνθημα «μία ζωή χωρίς εξαρτήσεις» ξεκίνησαν οι δράσεις για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών (φώτο – βίντεο)

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

Παρέμβαση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης πραγματοποίησαν το απόγευμα της Πέμπτης (25/06) στην Κεντρική πλατεία της Λάρισας, ο Σύλλογος Οικογένειας και Φίλων ΚΕΘΕΑ «ΕΞΟΔΟΣ», το ΕΣΥΝ Λάρισας, η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Λάρισας και η ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Θεσσαλίας, στο πλαίσιο των δράσεων για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών.

Μέσα από ενημερωτικό υλικό και συζητήσεις με πολίτες, οι διοργανωτές ανέδειξαν το δικαίωμα στην αναβαθμισμένη δημόσια και δωρεάν στεγνή απεξάρτηση, προβάλλοντας παράλληλα το μήνυμα για μια ζωή χωρίς εξαρτήσεις.

Σε αυτό το πλαίσιο τοποθετήθηκε η πρόεδρος του παραρτήματος Λάρισας του Εθνικού Συμβουλίου Κατά των Ναρκωτικών, Μαρίτα Κάτσικα, αναφέροντας: «Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών, διοργανώνουμε διήμερο δράσεων ενάντια στην επίθεση που δέχονται τα θεραπευτικά προγράμματα. Μετά την κατάργηση της αυτοτέλειας αυτών του ΚΕΘΕΑ και τη συγχώνευση τους σε έναν υδροκέφαλο οργανισμό των ΕΟΠΑΕ, κινδυνεύουν τόσο οι θεραπευόμενοι όσο και οι οικογένειες τους, αλλά και το προσωπικό».

Δείτε φωτογραφίες:

Newsroom onlarissa.gr / φώτο – βίντεο: Γιάννης Μυλωνάς

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες