ΛΑΡΙΣΑΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Λαρισαίος μελλοντικός γιατρός έσπασε τα κοντέρ των Πανελλαδικών Εξετάσεων – Η ισορροπία μεταξύ γυμναστικής, φίλων και διαβάσματος

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

«Έσπασε τα κοντέρ» στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ο Λαρισαίος, Γεώργιος Ντόβας, συγκεντρώνοντας 19.620 μόρια, επίδοση η οποία αποτελεί την κορυφαία για τα Εκπαιδευτήρια Μ. Ράπτου, που επέδειξαν σπουδαίες επιτυχίες για ακόμη μια χρονιά.

Στον απόηχο της χαρμόσυνης είδησης, τοποθετήθηκε στο onlarissa.gr, εκφράζοντας τα συναισθήματα και περιγράφοντας τη διαδρομή του μέχρι την προσωπική του καταξίωση. Αξίζει να σημειωθεί πως εξετάστηκε στο επιστημονικό πεδίο της Υγείας και δήλωσε ως πρώτη επιλογή την Ιατρική Σχολή του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, γεγονός το οποίο τον κάνει να ετοιμάζει βαλίτσες για την κάθοδο του στην πρωτεύουσα.

Κι αυτό διότι θεωρεί πως η εν λόγω επιστήμη του δίνει τη δυνατότητα να προσφέρει άμεσα στο συνάνθρωπο. Αναφορικά με την πόλη στην οποία πρόκειται να φοιτήσει, δήλωσε ενθουσιασμένος, καθώς το μέγεθος της αναμένεται να του παρέχει αστείρευτες επιλογές στην κοινωνική του ζωή, αλλά και μεγάλες προοπτικές για την μετέπειτα επαγγελματική του σταδιοδρομία.

Συνέντευξη στον Αντώνη Νιανιά

Για το πως βίωσε τη χρονιά των Πανελλαδικών και το πως καταμέρισε το χρόνο του, η απάντηση του ήταν η εξής: «Σίγουρα δυσκολεύτηκα να βρω ισορροπία μεταξύ των υποχρεώσεων και των όσων με ικανοποιούν, με αποτέλεσμα κάποιες εβδομάδες να στερούμαι από κάτι. Άλλες φορές ήταν η γυμναστική, άλλες φορές ο ύπνος και άλλες φορές οι έξοδοι μου, ωστόσο φρόντιζα να μη βάζω τα παραπάνω σε δεύτερη μοίρα. Διότι το γυμναστήριο και οι συζητήσεις με φίλους, αποτέλεσαν κινητήριους μοχλούς ώστε να συνεχίσω να διατηρήσω τη ψυχολογία μου ακμαία και να βρίσκω συνεχώς κίνητρο για να συνεχίσω».

Σε συνέχεια των παραπάνω και αναφορικά με την οργάνωση του διαβάσματος του: «Εν αντιθέσει με τους περισσότερους μαθητές/τριες, επέλεξα συνειδητά να μη ρίχνω όλο το βάρος στο φροντιστήριο, αλλά να βρίσκω παράλληλα χρόνο για να ασχολούμαι με τα όσα διδασκόμασταν στο σχολείο. Μπορεί αυτό να με δυσκόλεψε, αλλά εν τέλει αποδείχθηκε ευεργετικό για τις εξετάσεις».

Τέλος, για το κομμάτι του άγχους, αλλά και για τα τωρινά του συναισθήματα έπειτα από τα αποτελέσματα των εξετάσεων: «Είχα παραγωγικός άγχος και βίωσα τις Πανελλαδικές με θετικά συναισθήματα, γεγονός για το οποίο συνέβαλαν σε μεγάλο βαθμό οι καλές επιδόσεις στα τεστ που έκανα μεσούσης της χρονιάς.

Αυτή τη στιγμή αισθάνομαι χαρά, αισιοδοξία και ελπίδα για όσα βρίσκονται μπροστά μου. Πάνω απ’ όλα όμως ευγνωμοσύνη για το σχολείο, το φροντιστήριο, τους φίλους και την οικογένεια μου, καθώς αποτέλεσαν βασικούς παράγοντες για να οδηγηθώ σε αυτή την επίδοση».

Newsroom onlarissa.gr

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες