ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣΛΑΡΙΣΑ
Η Λάρισα έπαιξε μπάσκετ για «μια ζωή χωρίς εξαρτήσεις» – Μήνυμα αλληλεγγύης για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών (φώτο – βίντεο)

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης
Με μεγάλη συμμετοχή και έντονο αγωνιστικό ενδιαφέρον πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης (25/06) στο γήπεδο μπάσκετ της Πλατείας Πρωτομαγιάς το τουρνουά 3 on 3, στο πλαίσιο των δράσεων για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών.
Στη διοργάνωση συμμετείχαν ομάδες εκπροσώπων συλλόγων και φορέων της Λάρισας, μεταξύ των οποίων ο Φαρμακευτικός Σύλλογος, ο Ιατρικός Σύλλογος, ο Δικηγορικός Σύλλογος, ο Εμπορικός Σύλλογος, ο Εθνικός Λάρισας, ο Σύλλογος Παλαιμάχων Αθλητριών Καλαθοσφαίρισης, οι Παλαίμαχες Μαγνησίας «Δημητριάς», ο Μορφωτικός Σύλλογος Κατωχωρίου και το Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας Λάρισας.
Πέρα από το αθλητικό σκέλος, η εκδήλωση ανέδειξε το ισχυρό μήνυμα της αλληλεγγύης και της στήριξης προς τους ανθρώπους που δίνουν τη μάχη της απεξάρτησης.
Η μαζική παρουσία φορέων και συλλογικοτήτων της πόλης αποτέλεσε έμπρακτη απόδειξη της κοινωνικής ευαισθησίας και της κοινής προσπάθειας για την ενίσχυση της πρόληψης, της θεραπείας και της κοινωνικής επανένταξης, στέλνοντας το μήνυμα ότι η Λάρισα στέκεται δίπλα σε όσους αγωνίζονται για μια ζωή χωρίς εξαρτήσεις.
Δείτε φωτογραφίες:

Newsroom onlarissa.gr / φώτο – βίντεο: Γιάννης Μυλωνάς
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις





