ΛΑΡΙΣΑ
«Κραυγή» αγωνίας των οικοδόμων της Λάρισας – «Καθημερινά σκοτώνονται εργαζόμενοι – Μετράμε νεκρούς» (φώτο – βίντεο)

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης
Με κεντρικό σύνθημα την υπεράσπιση των δικαιωμάτων και της ασφάλειας των εργαζομένων στον κατασκευαστικό κλάδο, πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης στην Πλατεία Ταχυδρομείου της Λάρισας η απεργιακή συγκέντρωση των οικοδόμων, στο πλαίσιο της πανελλαδικής απεργίας. Εργαζόμενοι και εκπρόσωποι σωματείων ανέδειξαν τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος, εστιάζοντας στις ελλείψεις μέτρων προστασίας στους χώρους εργασίας, στα εργατικά ατυχήματα και στις δυσκολίες που δημιουργεί το αυξημένο κόστος ζωής.
Κατά τη διάρκεια της κινητοποίησης, οι οικοδόμοι επανέλαβαν τα βασικά αιτήματα του κλάδου, διεκδικώντας την καθιέρωση 7ωρου – 5ήμερου – 35ωρου, τη μείωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, την αντιμετώπιση της κλοπής ενσήμων και την αναγνώριση των υπέρ αγνώστων ενσήμων. Παράλληλα, ζήτησαν να κηρυχθεί υποχρεωτική για όλους τους εργοδότες η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας του κλάδου, τονίζοντας ότι η απεργία αποτελεί συνέχεια του αγώνα τους για καλύτερες συνθήκες εργασίας, αξιοπρεπείς αμοιβές και μεγαλύτερη προστασία των δικαιωμάτων τους.
Σε αυτό το πλαίσιο τοποθετήθηκε ο πρόεδρος του Συνδικάτου Οικοδόμων και Συναφών Επαγγελμάτων, Δημήτρης Τζιμούλης: «Σήμερα απεργούμε και διεκδικούμε την υποχρεωτικότητα της συλλογικής σύμβασης εργασίας που έχουμε υπογράψει. Δουλεύουμε σερί όλες τις ημέρες και παίρνουμε 14 ένσημα τον μήνα. Απαιτούμε καλές και ασφαλείς συνθήκες σε όλους τους χώρους εργασίας. Καθημερινά σκοτώνονται εργαζόμενοι, μετράμε νεκρούς και σακατεμένους. Επίσης διανομή και αναγνώριση των υπέρ – αγνώστων ενσήμων για να μπορούμε να βγούμε στη σύνταξη».
Ακολούθως, ο πρόεδρος του Συνδικάτου Γάλακτος, Τροφίμων και Ποτών, Κλεάνθης Καλιαμπάς: «Δίνουμε τον τόνο για να έχουμε υγεία και ασφάλεια στους χώρους εργασίας. Είμαστε ένας κλάδος ο οποίος έχει μεγάλη κερδοφορία, αλλά οι μισθοί είναι στα τάρταρα. Οι βιομήχανοι θέλουν τους εργαζομένους να πληρώνονται ως ανειδίκευτοι, για εμάς αυτό δεν είναι αποδεκτό από τη στιγμή που γυρίζουμε όλα τα πόστα και γνωρίζουμε τα πάντα. Ζητάμε κλαδική σύμβαση με δικαιώματα, ειδικότητες, με μισθούς, αυξήσεις και επιδόματα. Τέλος, το διάλειμμα να γίνεται μέσα στο οκτάωρο… αυτονόητα και δίκαια πράγματα».
Δείτε φωτογραφίες:


Newsroom onlarissa.gr / φώτο – βίντεο: Γιάννης Μυλωνάς
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις





