ΛΑΡΙΣΑ

Καλοκαιρινή βραδιά του Συλλόγου Φίλων Κέντρου Ψυχικής Υγείας (φώτο)

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

Με αισθήματα συγκίνησης, αισιοδοξίας και δημιουργικής έκφρασης πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23.06.26   στο «Κτήμα Πισίνα» η ετήσια καλοκαιρινή μουσική εκδήλωση που διοργάνωσε ο Σύλλογος Φίλων Κέντρου Ψυχικής Υγείας Λάρισας, με τίτλο «Η μουσική το φάρμακο της ψυχής».

Η εκδήλωση έλαβε χώρα στον φιλόξενο χώρο του κτήματος, προσελκύοντας πλήθος μελών, φίλων του Συλλόγου, καθώς και εκπροσώπων της 5ης ΥΠΕ του ΓΝΛ και  τοπικών αρχών.

Μέσα από τις μελωδίες και τα τραγούδια, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να βιώσουν τη θεραπευτική και ενωτική δύναμη της μουσικής, η οποία λειτουργεί ως γέφυρα επικοινωνίας, αποδοχής και εξάλειψης του κοινωνικού στίγματος που συχνά περιβάλλει την ψυχική υγεία.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η Πρόεδρος Σακελλαρίου Αικατερίνη μεταξύ άλλων   τόνισε : «Η μουσική δεν είναι απλώς ψυχαγωγία· η μουσική παρακάμπτει την λογική και μιλάει στα συναισθήματα. Αποτελεί ένα ισχυρό σύμμαχο για τις ψυχικές προκλήσεις αλλά και εργαλείο πρόληψης.

Ως Σύλλογος βασικός μας στόχος είναι ακριβώς να σπάσουμε το στίγμα και να αγκαλιάσουμε την ψυχική υγεία με τον ποιο ανθρώπινο τρόπο. Ας αφήσουμε τις νότες να πλημμυρίσουν και να μας γεμίσουν αισιοδοξία καθώς είναι «Η μουσική το φάρμακο της ψυχής».

 Ο Σύλλογός μας συνεχίζει να αγωνίζεται για την ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινωνίας και τη στήριξη των δομών ψυχικής υγείας, αποδεικνύοντας ότι κανείς δεν είναι μόνος του σε αυτό το ταξίδι.

Το καλλιτεχνικό πρόγραμμα μας πρόσφεραν    αφιλοκερδώς    οι μουσικοί  Φωτεινή Κουφούλη, Πέτρος Δανιήλ, και Τσελέπη Ειρήνη  του εργαστηρίου παραδοσιακής και λαικής  μουσικής  «ΜΕΛΩΔΙΑ»  οι οποίοι ταξίδεψαν το κοινό με αγαπημένα ακούσματα, εισπράττοντας το θερμό και παρατεταμένο χειροκρότημα όλων.

Στην εκδήλωση  παραβρέθηκαν ο Διοικητής της 5η ΥΠΕ κ. Φώτης Σερέτης, ο Υποδιοικητής της 5η ΥΠΕ κ. Χρήστος    Δημητρέλος,  ο Υποδιοικητής της 5η ΥΠΕ  κ. Άγγελος Χρονάς, ο Διοικητή του Γ.Ν.Λ. κ. Γρηγόριος Βλαχάκης, η Επιστημονικά Υπεύθυνη του Κ.Ψ.Υ. και  των  Κινητών  Μονάδων  κ.  Χριστίνα Βακάλη.

Την βραδιά τίμησαν επίσης με την παρουσία τους η Αντιπεριφερειάρχης Πρόνοιας και Εθελοντισμού, κ. Ανδριάνα Κομήτσα , η Αντιδήμαρχος  Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας κ. Ευριδίκη Γούλα, ο πρόεδρος  του Δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Κιλελέρ κ. Αχιλλέας Χατζούλης, ο πρόεδρος τοπικής κοινότητας Νίκαιας κ. Γεώργιος Ψαρούλης.

Ο Σύλλογος Φίλων ΚΨΥ Λάρισας εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες σε όλους όσους συνέβαλαν στην πραγματοποίηση αυτής της όμορφης βραδιάς: τους μουσικούς, τους εθελοντές, τα μέλη και, φυσικά, τους φίλους του συλλόγου  που για ακόμη μια φορά αγκάλιασαν τις δράσεις μας.

Η προσπάθεια για μια κοινωνία χωρίς διακρίσεις, με ανοιχτές αγκαλιές για την ψυχική υγεία, συνεχίζεται.

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες