ΛΑΡΙΣΑΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Το «Σχολείο Πόνου» έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα για χάρη της Λάρισας – Κορυφαίοι επιστήμονες από την Ευρώπη και τις ΗΠΑ (φώτο – βίντεο)

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

Ένα σπουδαίο επιστημονικό συνέδριο βρίσκεται προ των πυλών στη Λάρισα, καθώς το Pain School έρχεται για ένα τριήμερο (25 – 27 Ιουνίου) στην πόλη, κάνοντας την πρώτη του εμφάνιση στην Ελλάδα.

Κορυφαίοι επιστήμονες από την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες αναμένεται να κάνουν την εμφάνιση τους, ρίχνοντας φως σε στοιχεία αναφορικά με την επιστήμη της αλγολογίας, η οποία μέχρι και σήμερα είναι υποανάπτυκτη στο εγχώριο επιστημονικό γίγνεσθαι.

Σε αυτό το πλαίσιο τοποθετήθηκε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Δημήτρης Κουρέτας, αναφέροντας: «Η Περιφέρεια Θεσσαλία θέτει υπό την αιγίδα της μία κορυφαία επιστημονική συνάντηση το Pain School. Για πρώτη φορά φιλοξενείται στην Ελλάδα, αποτελώντας μία σπουδαία διεθνή διάκριση που αποδεικνύει για ακόμη μια φορά το επίπεδο της επιστημονικής επάρκειας που υπάρχει στη Λάρισα. Πρόκειται για ένα τριήμερο όπου η πόλη μετατρέπεται σε έναν ζωντανό ευρωπαϊκό κόμβο ιατρικής εκπαίδευσης και επιστημονικής αριστείας, με καθηγητές – καλεσμένους από την Ευρώπη και τις ΗΠΑ».

Με τη σειρά του ο Αντιδήμαρχος Διοίκησης, Αριστείδης Καρτσαφλέκης: «Όλοι γνωρίζουμε πως είναι να πονάει ένας άνθρωπος. Αυτός που πονάει, δεν είναι ευτυχισμένος. Η φυσικοθεραπεία με την εξέλιξη που έχει επιδείξει τα τελευταία χρόνια μπορεί να συνεισφέρει στην ανακούφιση… Ο Δήμος και εγώ στηρίζουμε αυτή τη δράση και καλωσορίζουμε τους επιστήμονες του εξωτερικού».

Ακολούθως ο πρόεδρος της Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Αριστείδης Ζιμπής: «Ένα σπουδαίο γεγονός, ένα σχολείο διαχείρισης πόνου. Η Λάρισα γίνεται επίκεντρο του παγκοσμίου ενδιαφέροντος, με την πόλη να συνεχίζει την πορεία της ως ιατρικός προορισμός. Αγκαλιάζουμε την προσπάθεια και θα την ενισχύσουμε επιστημονικά».

Εν συνεχεία η Καθηγήτρια Αναισθησιολογίας – Διευθύντρια Αναισθησιολογικής Κλινικής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Ελένη Αρναούτογλου: «Πολύ σημαντική στιγμή για την πόλη της Λάρισας, η οποία δεν έχει ειδικότητα για τη θεραπεία πόνου, αλλά ούτε και εξειδίκευση. Φέτος γίνονται μόλις τέσσερα σχολεία και στην Ελλάδα επιλέχθηκε να γίνει για πρώτη φορά και μάλιστα στη Λάρισα. Εύχομαι να κατορθώσουμε να έχουμε σε ετήσια βάση το Pain School στην πόλη».

Τέλος, ο Φυσίατρος, μέλος της EFIC και ιδρυτής του Κέντρου Αποκατάστασης Πόνου Physiatriki, Ευθύμης Κουλούλας: «Η συγκεκριμένη ειδικότητα έχει ανύπαρκτη παρουσία στην Ελλάδα, τουλάχιστον σε εκπαιδευτικό επίπεδο. Η αλγολογία ή ιατρική πόνου, μία δική μας όμορφη λέξη, δεν έχει ούτε εξειδίκευση μετεκπαιδευτική. Προσπαθούμε άπαντες να συνεισφέρουμε προς αυτή την κατεύθυνση και εύχομαι και εγώ από πλευράς μου να γίνει θεσμός.»

Δείτε φωτογραφίες: 

Newsroom onlarissa.gr / φώτο – βίντεο: Γιάννης Μυλωνάς

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες