ΛΑΡΙΣΑ
Διπλή σύλληψη στη Λάρισα για κατοχή κάνναβης

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης
Συνελήφθησαν χθες, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Διαμεσολάβησης (Ο.Π.ΔΙ.) Τυρνάβου, δύο άνδρες (47χρονος και 20χρονος), σε διαφορετικές περιπτώσεις, για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών και συγκεκριμένα:
· το μεσημέρι, στην ευρύτερη περιοχή του Τυρνάβου, ο 47χρονος, διότι σε γενόμενο έλεγχο βρέθηκαν στην κατοχή του και κατασχέθηκαν μικροποσότητα μείγματος κάνναβης-καπνού, -1- μεταλλικός τρίφτης με μικροποσότητα κάνναβης, καθώς και -38- ναρκωτικά δισκία
· το βράδυ, σε περιοχή της Λάρισας, ο 20χρονος, διότι σε γενόμενο έλεγχο, βρέθηκε στην κατοχή του και κατασχέθηκε μικροποσότητα ακατέργαστης κάνναβης.
Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις





