ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Τρεις συλλήψεις για ναρκωτικά στον Βόλο

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

Τρία άτομα συνελήφθησαν σε διαφορετικές περιπτώσεις το απόγευμα και το βράδι της Δευτέρας 25 Μαΐου στον Βόλο για παραβάσεις της νομοθεσίας περί ναρκωτικών.

Στην πρώτη περίπτωση, αστυνομικοί της ΟΠΚΕ συνέλαβαν έναν 37χρονο και έναν 41χρονο, στην κατοχή των οποίων βρέθηκαν μικροποσότητες ηρωίνης και κοκαΐνης αντίστοιχα.

Στο δεύτερο περιστατικό, ανήλικος συνελήφθη από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. για κατοχή μικροποσότητας ακατέργαστης κάνναβης.

Οι ναρκωτικές ουσίες κατασχέθηκαν και στα δύο περιστατικά.

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες