ΘΕΣΣΑΛΙΑ
Τρεις συλλήψεις για ναρκωτικά στον Βόλο

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης
Τρία άτομα συνελήφθησαν σε διαφορετικές περιπτώσεις το απόγευμα και το βράδι της Δευτέρας 25 Μαΐου στον Βόλο για παραβάσεις της νομοθεσίας περί ναρκωτικών.
Στην πρώτη περίπτωση, αστυνομικοί της ΟΠΚΕ συνέλαβαν έναν 37χρονο και έναν 41χρονο, στην κατοχή των οποίων βρέθηκαν μικροποσότητες ηρωίνης και κοκαΐνης αντίστοιχα.
Στο δεύτερο περιστατικό, ανήλικος συνελήφθη από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. για κατοχή μικροποσότητας ακατέργαστης κάνναβης.
Οι ναρκωτικές ουσίες κατασχέθηκαν και στα δύο περιστατικά.
Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις





