ΛΑΡΙΣΑΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Ελπίδα για τη Λάρισα: Έπεσε η στάθμη του Πηνειού κάτω από ενάμιση μέτρο – Η μεγάλη «μάχη» δίνεται στον Ιπποκράτη – Τί λέει ο Καλογιάννης (φωτο -βίντεο)

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

«Κρατήσαμε αλώβητο τον Ιπποκράτη, αν έσπαγε το ανάχωμα το νερό θα έφτανε στις παρυφές του κέντρου» τόνισε σήμερα το πρωί σε δηλώσεις του ο δήμαρχος Λαρισαίων Απόστολος Καλογιάννης από την εν λόγω συνοικία.

Η ελπίδα έρχεται από το γεγονός ότι υπάρχει σημαντική μείωση της στάθμης του Πηνειού κάτω από το 1,50 μέτρο, αλλά υπάρχει ακόμη πολλή δουλειά τόνισε ο δήμαρχος. Η στάθμη βρίσκεται κάτω από τα 9 μέτρα σήμερα, ενώ το όριο επιφυλακής είναι 6,40μ.

Στο ανάχωμα του Ιπποκράτη βρίσκεται επίσης, ο αντιδήμαρχος Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας Ντίνος Διαμάντος και ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Δημήτρης Τάχος.

Δείτε τι δηλώνει ο δήμαρχος Λαρισαίων:

Δείτε βίντεο από την συνοικία του Ιπποκράτη:

Δείτε φωτογραφίες:

Ρεπορτάζ: Νικόλας Σελητσιανιώτης – ΦΩΤΟ/ΒΙΝΤΕΟ: onlarissa.gr

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες