ΛΑΡΙΣΑΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Συγκλονίζει Λαρισαία που παρασύρθηκε από πατίνι σε πεζοδρόμιο με αναβάτες δύο 16χρονους που την έστειλαν τραυματισμένη στο νοσοκομείο

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

Η …μάστιγα των ηλεκτρικών πατινιών συνεχίζεται και στη Λάρισα με τα τροχαία ατυχήματα πλέον να έχουν ξεπεράσει τη μια ντουζίνα σε καθημερινή βάση.

Πριν μια εβδομάδα μια Λαρισαία πολίτης έπεσε θύμα τροχαίου ατυχήματος όταν πατίνι με δύο 16χρονους αναβάτες όπως η ίδια  περιγράφει έπεσε πάνω της με αποτέλεσμα να τραυματιστεί στο πόδι και να χρειαστεί να υποβληθεί σε χειρουργείο καθώς «κληρονόμησε» ένα κάταγμα κνήμης που την υποχρέωσε σε ακινησία δύο εβδομάδων.

Η περιγραφή της πραγματικά συγκλονίζει, καθώς ο τραυματισμός θα μπορούσε να είναι πολύ χειρότερος, καθώς στάθηκε τυχερή μες την ατυχία της.

Δείτε την ανάρτησή της:

«Προβληματίστηκα αρκετά, πριν γράψω τα παρακάτω και, τελικά, αποφάσισα να το κάνω, μπας και υπάρξει κάποια ευαισθητοποίηση, μπας και γλιτώσουν κάποιοι από έναν κίνδυνο που τείνει να γίνει μάστιγα πια, μπας και γλιτώσουν και κάποιοι πιτσιρικάδες, έστω τώρα.

Περπατώντας, λοιπόν, αργά το βράδυ, πριν μια εβδομάδα, σε πεζόδρομο χωρίς κίνηση, όπου δεν επιτρέπονται οχήματα, ξαφνικά ΕΝΙΩΣΑ κάτι να πέφτει πάνω μου με πολύ μεγάλη ταχύτητα, ένιωσα αλλά δεν είδα ούτε άκουσα τίποτα να πλησιάζει, ούτε εγώ αλλά ούτε και όσοι ήταν μαζί μου.

Ήταν ένα πατίνι, μεγάλο, απολύτως αθόρυβο, τελευταίας τεχνολογίας, με δύο δεκαεξάχρονους πάνω, από τους οποίους ο ένας το είχε αποκτήσει πριν μια εβδομάδα.

Φυσικά, το αποτέλεσμα σοβαρό για μένα, κάταγμα κνήμης, νοσοκομείο, χειρουργείο στο πόδι και, εφεξής, ακινησία για τις επόμενες εβδομάδες.

Στα επείγοντα, δε, είπαν ότι σε κάθε εφημερία έχουν 10-15 περιστατικά από πατίνια, με πρόσφατο το θάνατο ενός παιδιού.

Δε θα πω πολλά για το φόβο, τον πόνο την ταλαιπωρία ,το θυμό το δικό μου και της οικογενειάς μου, δε θα πω για το πόσο πιο επικίνδυνο θα μπορούσε να είναι όλο αυτό, για μένα αλλά και τους ίδιους τους πιτσιρικάδες και τη ζωή τους, δε θέλω να σκεφτώ τι θα γινόταν αν στη θέση μου ήταν ένα παιδί ή ένας ηλικιωμένος ή ακόμα κι ένας άνθρωπος που περπατά μόνος.

Κοινοποιώ το γεγονός, αφού η Πολιτεία χρόνια τώρα δεν παρεμβαίνει με νόμους, προτρέποντας κάθε πεζό και οδηγό αυτοκινήτου να έχουν τα μάτια τους δεκατέσσερα, αφού πια οι πιτσιρικάδες με πατίνια τρέχουν απίστευτα ακόμα και πάνω σε πεζοδρόμια, βγαίνουν μπροστά στο αυτοκίνητο, πριν προλάβει να αντιδράσει ο οδηγός, δεν τηρούν τον ΚΟΚ, ούτε στα βασικά και τόσα άλλα, όλοι έχουν κάποιο περιστατικό με πατίνι να αφηγηθούν.

Και θέλω, κυρίως, να ζητήσω από τους γονείς να το σκεφτούν χίλιες φορές, πριν πάρουν ηλεκτρικό πατίνι στα παιδιά τους, ξέρω πως δεν είναι εύκολο να αρνηθεί ένας γονιός αυτό πού έχουν τόσοι. Όμως αυτοί θα κληθούν να λογοδοτήσουν για αμέλεια ανηλίκου στο νόμο, αν συμβεί κάτι, γιατί αυτοί έχουν την τελική ΕΥΘΎΝΗ.

Κι αν δε σκέφτονται το συνάνθρωπο, που τον εκθέτουν σε άμεσο κίνδυνο, ας σκεφτούν τη ζωή των ίδιων τους των παιδιών, ας το κάνουν για τους ίδιους και τα δικά τους παιδιά, ας είναι κι έτσι».

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες