ΛΑΡΙΣΑΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Η …περίεργη εξέλιξη του φετινού καλοκαιριού στα παράλια της Λάρισας σε σχέση με την προσέλευση του κόσμου

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

Η φετινή καλοκαιρινή περίοδος στα παράλια της Λάρισας έχει δείξει δυο πρόσωπα ως στιγμής, σύμφωνα με έναν από τους επαγγελματίες της περιοχής και πρώην αντιδήμαρχο του δήμου Αγιάς, Νίκο Ντάγκα, που γνωρίζει τα παράλια της περιοχής καλύτερα από τον καθένα.

Ο κ. Ντάγκας μιλώντας στο ΤRΤ για το πώς έχει ξεκινήσει αυτό το καλοκαίρι στα παράλια της Λάρισας και πώς βλέπει να συνεχίζεται, σημείωσε χαρακτηριστικά πως: «Ενώ ξεκινήσαμε με αισιόδοξα μηνύματα, υπήρξε μια συγκρατημένη πλέον διαχείριση στην κάθοδο του κόσμου. Αυτό έχει να κάνει σίγουρα και με τον πόλεμο ο οποίος άνοιξε, αλλά και με το ενεργειακό κόστος το οποίο καλούμαστε να πληρώσουμε.

Ξεκίνησε με μια συγκρατημένη αισιοδοξία, γιατί φαινόταν από τα μηνύματα, η τάση, η ανάγκη, το ενδιαφέρον του κόσμου ότι ήταν έντονη. Σήμερα μπορούμε να πούμε ότι δεν είναι τα επίπεδα ικανοποιητικά».

Ωστόσο, ο Νίκος Ντάγκας εξέφρασε την πεποίθησή του για αλλαγή του σκηνικού τους επόμενους δύο μήνες του καλοκαιριού σημειώνοντας: «Πιστεύουμε ότι με την αντίδραση η οποία θα υπάρξει στις προσεχές μέρες, μάλλον θα αλλάξουν αυτά τα δεδομένα, είναι δύο πράγματα τα οποία είναι ενδιαφέροντα. Ένα, ότι ο κόσμος ο οποίος έχει έρθει μέχρι τώρα είναι ικανοποιημένος από αυτό το οποίο ανακαλύπτει και βρίσκει στην ευρύτερη περιοχή. Το δεύτερο είναι ότι και οι επαγγελματίες αλλά και ο Δήμος έχουν προετοιμαστεί και έχουν ετοιμάσει και τις θάλασσες και τις ακτές, αλλά και οι υπηρεσίες οι οποίες παρέχουν, προσπαθώντας και οι επαγγελματίες να σηκώσουν όλο το βάρος αυτό του πρόσθετου κόστους το οποίο καλούμαστε όλοι μας να πληρώσουμε. Και θεωρώ ότι η τάση θα διαμορφωθεί μάλλον στο last minute τελικά, νομίζω ότι το ζύγι θα πέσει υπέρ πραγματικά αυτών των πραγμάτων των οποίων παρέχουμε και μπορούμε να προσφέρουμε στον επισκέπτη, ακόμα και στον πιο απαιτητικό».

Για την συνέχεια του καλοκαιριού υπογράμμισε χαρακτηριστικά ότι: «Μέχρι τώρα καταγράφεται συγκρατημένο το κλίμα. Βέβαια εδώ είχαν να κάνουν και οι καιρικές συνθήκες οι οποίες δεν επέτρεψαν να χαρεί ο κόσμος την περιοχή. Πολύς κόσμος θα επιλέξει στο τέλος.

Το Σαββατοκύριακο ωστόσο οι παραλίες γεμίζουν και πραγματικά έρχεται πάρα πολύς κόσμος. Γι’ αυτό λέω ότι από εκεί υπάρχει καταγραφή ότι έχουμε ικανοποιημένους επισκέπτες, ότι πραγματικά τις ημέρες τις οποίες είχαμε το καλό παράθυρο καιρού και τα Σαββατοκύριακα τα οποία μπόρεσε ο κόσμος να αποδράσει, πραγματικά είχαμε αρκετά μεγάλη και ικανοποιητική κίνηση σε όλα τα παράλια, αλλά και στον ορεινό όγκο, ο οποίος και αυτός προσφέρει τις δικές του υπηρεσίες και τη δικιά του εναλλακτική πρόταση για την καλοκαιρινή απόδραση των ανθρώπων».

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες