ΛΑΡΙΣΑ
Λάρισα: 19χρονος οδηγούσε χωρίς δίπλωμα και πινακίδες – Τον εντόπισε η αστυνομία

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης
Συνελήφθη, χθες το απόγευμα στη Λάρισα, από αστυνομικούς του Τμήματος Άμεσης Δράσης Λάρισας, 19χρονος άνδρας, διότι κατελήφθη να οδηγεί δίκυκλη μοτοσικλέτα, στερούμενος άδειας ικανότητας οδήγησης, ενώ είχε αφαιρεθεί η πινακίδα κυκλοφορίας του δίκυκλου από το Τμήμα Τροχαίας Βόλου.
Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις





