ΛΑΡΙΣΑ
Έντονη κριτική του Πανλαρισαικού Αγροκτηνοτροφικού Συλλόγου για τα τρακτέρ στην Κεντρική: «Αποκαρδιωτική εικόνα που προκαλεί θλίψη»

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης
Ανακοίνωση εξέδωσε ο Πανλαρισαϊκός Αγροκτηνοτροφικός Σύλλογος Λάρισας, μέσω της οποίας ασκεί δριμεία κριτική τόσο στην κυβέρνηση, όσο και σε άλλους φορείς του κινήματος του πρωτογενούς τομέα.
Δείτε αναλυτικά:
H ανικανότητα της κυβέρνησης να υλοποιήσει δεσμεύσεις και υποσχέσεις δεν είναι η πρώτη φορά που, επαναλαμβάνεται!
Για ακόμη μια βραδιά οι παραγωγοί περιμένανε με αγωνία να τους πιστωθούν τα χρήματα που δικαιούνται και αντί για αυτό, είδαν να επικρατεί το απόλυτο χάος στις πληρωμές με αποτέλεσμα να βρίσκονται κυριολεκτικά στα “κάγκελα” αφού δεν αρκεί που οι πληρωμές από τραπεζικό ίδρυμα σε τραπεζικό ίδρυμα, καθυστερούσαν, δεν αρκεί που και τα χρήματα που μπήκαν δεν δικαιολογούν σε καμία περίπτωση όλα όσα περίμεναν, ενημερώθηκαν ξημερώματα πως μέχρι το τέλος του Ιουλίου αναµένεται να πληρωθούν οι υπόλοιπες εκκρεµµότητες ύψους 42.200.000 ευρώ, που αφορούν το έτος ενίσχυσης 2024 σε 158.810 δικαιούχους µε βάση το χρονοδιάγραµµα της ΑΑ∆Ε.
Μάλιστα μερίδα αυτών θα αφορούν το Μέτρο 23 και αγροτεµάχια (γύρω στα 12.000) στα οποία είχαν προκύψει προβλήµατα ύστερα από τους σχετικούς ελέγχους και τα υπόλοιπα θα αφορούν τα γνωστά αγροπεριβαλλοντικά, δηλαδή Βιολογικά, Απονιτροποίηση, Σπάνιες Φυλές, Κοµφούζιο και όσους δεν πληρώθηκαν ή πήραν λιγότερα από όσα περίµεναν στις πιστώσεις του περασµένου έτους (εκκαθάριση ∆εκεµβρίου).
Ραντεβού τέλος Ιουλίου για τα…ρέστα των άμεσων ενισχύσεων 2024 και από Οκτώβριο οι πιστώσεις για τα υπόλοιπα του 2025.
Αλήθεια σε ποιο άλλο ευρωπαικό κράτος επικρατεί το απόλυτο μπάχαλο;
Η κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της και να ολοκληρώσει τις πιστώσεις, ως οφείλει και να αφήσει τα κωμικοτραγικά παιχνίδια σε βάρος των αγροτών και των κτηνοτρόφων, που δεν γνωρίζουν πως θα βγάλουν το μήνα, πως θα πληρώσουν φάρμακα, τροφές και οικογενειακές υποχρεώσεις.
Είναι ντροπή όλο αυτό που συμβαίνει. Ντροπή και τίποτα περισσότερο.
Ο Πανλαρισαικός Αγροκτηνοτροφικός Σύλλογος Λάρισας διαμηνύει προς πάσα κατεύθυνση πως με την αξιοπρέπεια και την επιβίωση των συναδέλφων δεν παίζει κανένας. Εάν άμεσα δεν τηρηθούν όλα όσα μας υποσχέθηκαν θα μας βρουν κατακαλόκαιρο στο δρόμο οι κύριοι της κυβέρνησης και αυτή τη φορά όχι με “παρέλαση από τρακτέρ” αλλά με μπλόκο και σφράγισμα οριστικά της εθνικής οδού.
Τα ψέμματα τελείωσαν!
Σεβόμαστε τους αγώνες όλων των συναδέλφων και η κριτική μας επικεντρώνεται πάντα στο αν τη σωστή στιγμή και με τις ανάλογες δυνάμεις από τρακτέρ μπορούν να διεκδικήσουν ουσιαστικά οι αγρότες τα δίκαια αιτήματά τους. Όχι στο αν βγουν στο δρόμο. Ο καθένας λειτουργεί με βάση την λογική και την υπευθυνότητα απέναντι στον εαυτό του και απέναντι στο κίνημα, το οποίο οφείλει να μην εκθέτει αλλα να το προστατεύει.
Η αποκαρδιωτική εικόνα στο κέντρο της Λάρισας μεσοβδόμαδα μόνο θλίψη προκαλεί για αυτούς που αποφάσισαν να “σύρουν” τους αγρότες σε μια παράσταση διαμαρτυρίας χωρίς κανένα αντίκτυπο.
Τα τρακτέρ όταν βγαίνουν στο δρόμο, βγαίνουν για ένα σκοπό. Για να σφραγίσουν τη χώρα. Όχι για να φωτογραφίζονται λες και βρίσκονται σε έκθεση της Agrotica.
Έχουμε επισημάνει κατ ιδίαν, προς τα συνδικαλιστικά όργανα, πριν την αποχώρησή μας, πως για ψύλλου πήδημα τρακτέρ δεν θα βγάζουμε στο δρόμο. Θα βγαίνουν όταν και όπου πρέπει.
Αλλά πάει πολύ, χωρίς να προκαλούμε τον οποιοδήποτε συνάδελφο με κουβέντες καφενείου στα social media, να διαβάζουμε από εκείνους που στοχοποιούν τον διάλογο ή τη κριτική προς το Υπουργείο από μέρους μας, να “υπερασπίζονται” τη καθαρότητα του κινήματος, όταν ο ίδιος ο Υπουργός πλέον, δεν επιθυμεί σε καμία των περιπτώσεων να τους ξανασυναντήσει.
Εκπροσωπούν τον αγροτικό κόσμο οι συγκεκριμένοι κύριοι, όχι τις πολιτικές καταβολές τους όταν μπαίνουν στα γραφεία του ΥΠΑΑΤ.
Το ίδιο οφείλουν να κάνουν και όταν βάζουν μπροστά τα τρακτέρ τους. Αυτοί που έχουν τρακτέρ. Οι υπόλοιποι ας κάνουν βόλτες με τα αυτοκίνητα.
Δεν θα επανέλθουμε ξανά. Μοναδική αναγκαιότητα για εμάς, ήταν το ουσιαστικό κενό που υπήρχε εδώ και χρόνια και υπομείναμε στα πλαίσια της ενότητας, ανάμεσα στην εκπροσώπηση του αγροτικού κόσμου με σοβαρότητα και στα γραφεία και στο δρόμο. Για αυτό δημιουργήθηκε ο Πανλαρισαικός Αγροκτηνοτροφικός Σύλλογος Λάρισας.
Για να αγκαλιάσει και όχι να διχάσει.
Σεβόμαστε όλους τους συναδέλφους. Όλα όμως έχουν ένα όριο.
Κύριοι της κυβέρνησης, ο χρόνος σας τελείωσε. Παίζουμε καθυστερήσεις.
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις





