ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Κουρέτας για LNG: «Στην πορεία του Βόλου έλεγαν ότι είμαστε 200 “χαβαλέδες” – Χαιρετίζω όλους τους πολίτες που μπήκαν μπροστά»

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

Ενδιαφέρουσα ανάρτηση πραγματοποίησε στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Δημήτρης Κουρέτας, στον απόηχο της απόρριψης της περιβαλλοντικής μελέτης για την εγκατάσταση μονάδας LNG στον Παγασητικό.

Πιο συγκεκριμένα, αναφέρθηκε σε πορεία που είχε προηγηθεί στην πόλη του Βόλου, όπου όταν συμμετείχε μαζί με μέλη της Περιφερειακής Αρχής, είχε εντοπίσει υποτιμητικά σχόλια, τα οποία προσπαθούσαν να υποβαθμίσουν την κινητοποίηση των πολιτών.

Στον απόηχο του παραπάνω γεγονότος, έγραψε τα εξής:

«Κάποια σχόλια για την πολύ σημαντική αρνητική εξέλιξη της περιβαλλοντικής μελέτης για την εγκατάσταση πλήρης πλατφόρμας LNG στον Παγασητικό. Την μέρα εκείνη που εγώ με τα μέλη της περιφερειακής αρχής ήμασταν μπροστά στην πορεία στο Βόλο, κάποιοι έλεγαν ότι είναι καμία διακόσιοι χαβαλέδες. Ο κόσμος κατέβηκε μαζικά να διεκδικήσει το δικαίωμα στη νορμάλ ανάπτυξη στον Παγασητικό. Σύμφωνα με αναλυτές και την πυκνότητα της πορείας που ήταν σε ένα μέτωπο περίπου 400 μέτρα και πλάτος 20 μέτρα, είναι 8000 τ.μ. Με ένα άτομο ανά τ.μ. ήταν χαλαρά 7000 άτομα .
Να χαιρετήσω λοιπόν όλους αυτούς τους πολίτες που μπήκαν μπροστά. Όλοι οι υπόλοιποι με την τσάμπα μαγκιά ελέγχονται από το chat gpt».

Δείτε την ανάρτηση του:

Newsroom onlarissa.gr

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες