Viral

Η Ανδρομάχη ποζάρει με μαγιό της σε παραλία: Το καταφύγιό μου, γράφει

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

Με το μαγιό της σε παραλία πόζαρε η Ανδρομάχη, δηλώνοντας πως πέρασε χρόνο σε ένα μέρος που για εκείνη αποτελεί καταφύγιο, όπως έγραψε χαρακτηριστικά.

Την Παρασκευή 26 Ιουνίου, η τραγουδίστρια προχώρησε σε μία ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, δημοσιεύοντας εικόνες και βίντεο από τον χρόνο που πέρασε στη θάλασσα. Στην πρώτη φωτογραφία, η Ανδρομάχη εμφανίστηκε χαμογελαστή με το μπικίνι της, ενώ σε άλλα στιγμιότυπα έδειξε το ηλιοβασίλεμα και πώς ολοκληρώθηκε η ημέρα της.

«Το καταφύγιό μου» έγραψε στη λεζάντα με την οποία συνόδευσε την ανάρτησή της.

Πηγή: protothema.gr

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες