Viral

Μίνα Αρναούτη έξω από το δικαστήριο για το τροχαίο Παντελίδη: Με απειλούσαν ότι θα με σκοτώσουν και θα με βιάσουν

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

Στο δικαστήριο βρέθηκε η Μίνα Αρναούτη για την εκδίκαση της υπόθεσης ψευδορκίας γύρω από το τροχαίο του Παντελή Παντελίδη και δήλωσε πως όλο αυτό το διάστημα δεχόταν απειλητικά μηνύματα, με αποτέλεσμα να φοβάται να κυκλοφορήσει.

Η ίδια, όπως και η Φρόσω Κυριάκου, είχε καταθέσει μήνυση εναντίον του άντρα που δήλωσε πως δεν οδηγούσε ο τραγουδιστής το βράδυ του τροχαίου που του στέρησε τη ζωή και την Τρίτη 23 Ιουνίου βρέθηκε στην Ευελπίδων περιμένοντας να ακούσει την απόφαση του δικαστηρίου και να δικαιωθεί: «Περίμενα πώς και πώς αυτή τη μέρα. Θέλω αυτοί οι άνθρωποι να λογοδοτήσουν απέναντι στη δικαιοσύνη, διότι είπαν φρικτά ψέματα. Ανασκεύασαν καταθέσεις, εμφανίστηκε μάρτυρας μετά από πέντε χρόνια, να μας πει αυτά που δεν είχαν γίνει ποτέ και πιστεύω ότι τα ψέματα πρέπει να τιμωρούνται και πιστεύω ότι σήμερα να δικαιωθώ», είπε αρχικά στην εκπομπή «Πρωινό».

Έπειτα, η Μίνα Αρναούτη μίλησε για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε επειδή κατηγορήθηκε πως είπε ψέματα: «Ο Παντελής ήταν πολύ αγαπητός. Όλο αυτό είχε πολύ άσχημο αντίκτυπο, διότι ο κόσμος ήταν πωρωμένος με τον Παντελή, τον αγαπούσαν. Όταν ακούνε ότι κάποιες λένε ψέματα, αρχίσαμε και δεχόμασταν απειλές, με βρίζανε, μου στέλναν μηνύματα υβριστικά, απειλές “θα σε σκοτώσω”, “θα σε βιάσω”, χίλια δυο πράγματα, τα οποία εμένα με έκαναν να φοβάμαι να κυκλοφορήσω, να βγω απ’ το σπίτι μου, να κοιτάω κάθε μέρα τι γίνεται γύρω γύρω μου. Το να βγαίνεις να λες ψέματα για έναν άνθρωπο, χωρίς να σκέφτεσαι τι επιπτώσεις έχει αυτό στη ζωή του μετά, είναι θλιβερό. Και να βγαίνουν μετά όλοι να λένε “είπατε ψέματα”», εξομολογήθηκε ενώ βρισκόνταν σε ένταση.

Πηγή: protothema.gr

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες