ΛΑΡΙΣΑ
Η Λάρισα έτρεξε στην κοίτη του Πηνειού και έστειλε ηχηρό μήνυμα κατά των εξαρτήσεων (φώτο – βίντεο)

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης
Βραδινός περιπατητικός αγώνας δρόμου ενάντια σε όλα τα ναρκωτικά πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής (26/06) στην κοίτη του Πηνειού, με τη συμμετοχή πολιτών κάθε ηλικίας. Η δράση έστειλε μήνυμα υπέρ της πρόληψης, της απεξάρτησης και της ζωής χωρίς εξαρτήσεις.
Ο αγώνας εντάχθηκε στο πλαίσιο του διημέρου εκδηλώσεων για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών, που συνδιοργάνωσαν ο Σύλλογος Οικογένειας και Φίλων ΚΕΘΕΑ «ΕΞΟΔΟΣ», το ΕΣΥΝ Λάρισας, η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Λάρισας και η ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Θεσσαλίας, διεκδικώντας το δικαίωμα στη δωρεάν, αναβαθμισμένη στεγνή απεξάρτηση.
Σε αυτό το πλαίσιο τοποθετήθηκε ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Γονέων Λάρισας, Γιώργος Καρπέτας, αναφέροντας: «Συμμετέχουμε σε αυτή τη δραστηριότητα για έναν καλό και ιερό σκοπό. Βλέπουμε ότι τα ποσοστά χρήσης στους νέους αυξάνονται. Σήμερα τρέχουμε για την ελπίδα και τον αγώνα απέναντι σε κάθε εξάρτηση».
Δείτε φωτογραφίες:

Newsroom onlarissa.gr / φώτο – βίντεο: Γιάννης Μυλωνάς
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις





