ΛΑΡΙΣΑ
Ράπτης: Η Περιφέρεια Θεσσαλίας να τιμήσει τον πρώτο Έλληνα αστροναύτη

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης
Στο περιθώριο του περιφερειακού συμβουλίου λογοδοσίας της 26ης Ιουνίου, ο ανεξάρτητος σύμβουλος Νίκος Ράπτης ανακοίνωσε επίσημα στη συνέλευση των αιρετών την επιλογή του Αδριανού Γολέμη ως του πρώτου Έλληνα αστροναύτη.
Με την ιδιότητα του εκπαιδευτικού που γνώριζε από κοντά την πορεία του Αδριανού Γολέμη, ο κ. Ράπτης τόνισε πως «λιγότερο από 70 χρόνια μετά τον Γιούργια Γκαγκάριν και τον Άλαν Σέπαρντ, η Ελλάδα θα ανήκει σύντομα στην ομάδα των κρατών που έχουν στείλει άνθρωπο στο διάστημα. Και αυτό θα γίνει στο πρόσωπο του Λαρισαίου, του Θεσσαλού, Αδριανού Γολέμη».
Ο κ. Ράπτης ενημέρωσε το σώμα για την επιστημονική ιδιότητα του κ. Γολέμη και ζήτησε από την περιφέρεια Θεσσαλίας να παρακολουθεί και να συμπαραστέκεται όπως και όσο μπορεί, ώστε να ευοδωθεί η αποστολή του κ. Γολέμη στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό εντός της επόμενης διετίας, σύμφωνα με τις σημερινές ανακοινώσεις του πρωθυπουργού κ. Μητσοτάκης.
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις





