ΛΑΡΙΣΑΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Η δικηγόρος της 45χρονης ζητά προστασία μετά την καταδίκη του 50χρονου στη Λάρισα: «Η ζωή της εξακολουθεί να βρίσκεται σε κίνδυνο»

Στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου τη Δευτέρα η δικηγόρος Αλέκα Κωνσταντινίδου

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

Έντονη ανησυχία για την ασφάλεια της 45χρονης γυναίκας που βίωσε τον εφιάλτη της πολύωρης ομηρίας μέσα στο ίδιο της το σπίτι εκφράζει μιλώντας στο onlarissa.gr η συνήγορός της, κ. Αλέκα Κωνσταντινίδου, λίγες ώρες μετά την απόφαση του Μονομελούς Αυτόφωρου Πλημμελειοδικείου Λάρισας, το οποίο έκρινε ένοχο τον 50χρονο πρώην σύζυγό της και του επέβαλε συνολική ποινή φυλάκισης 22 μηνών, με τον εισαγγελέα να προτείνει την έκτιση των δύο μηνών.

Η υπόθεση είχε συγκλονίσει το πανελλήνιο, καθώς ο 50χρονος κρατούσε επί ώρες όμηρο την πρώην σύζυγό του, απειλώντας να βάλει φωτιά στο σπίτι, έχοντας στα χέρια του τσεκούρι και δοχείο με εύφλεκτο υγρό, ενώ μετέδιδε ζωντανά τις δραματικές στιγμές μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Παρά την καταδίκη του, η πλευρά της παθούσας υποστηρίζει ότι ο κίνδυνος για τη γυναίκα δεν έχει εκλείψει, με τη συνήγορό της να προαναγγέλλει μάλιστα πρωτοβουλία ενημέρωσης του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου για την ιδιαιτερότητα της υπόθεσης και την ανάγκη λήψης ουσιαστικών μέτρων προστασίας.

Η δήλωση της κ. Αλέκας Κωνσταντινίδου έχει ως εξής: «Ως συνήγορος της παθούσας οφείλω πρωτίστως να εκφράσω τον απόλυτο σεβασμό μου στη δικαστική απόφαση και στη λειτουργία της Δικαιοσύνης. Παρ’ όλα αυτά, δεν μπορώ να αποκρύψω την έντονη ανησυχία και την απογοήτευσή μου, γιατί η συγκεκριμένη υπόθεση δεν αφορά μία απλή διαφορά μεταξύ δύο πρώην συζύγων. Αφορά μία γυναίκα που για ώρες βρέθηκε εγκλωβισμένη μέσα στο ίδιο της το σπίτι, υπό την απειλή ενός ανθρώπου που κρατούσε τσεκούρι και εύφλεκτο υλικό, βιώνοντας έναν πραγματικό εφιάλτη και πιστεύοντας ότι ίσως να μην έβγαινε ζωντανή από εκεί.

Σήμερα, η εντολέας μου εξακολουθεί να φοβάται. Αυτός ο φόβος δεν είναι υποκειμενική αίσθηση, αλλά απορρέει από τα πραγματικά περιστατικά που όλοι παρακολουθήσαμε και από όσα η ίδια βίωσε εκείνες τις δραματικές ώρες. Το ζητούμενο πλέον δεν είναι μόνο η ποινική μεταχείριση του κατηγορουμένου, αλλά η ουσιαστική προστασία μιας γυναίκας που εξακολουθεί να αισθάνεται ότι η ζωή της βρίσκεται σε κίνδυνο.

Δεν μπορούμε να αγνοούμε το κοινωνικό πλαίσιο μέσα στο οποίο εκδικάζονται πλέον τέτοιες υποθέσεις. Η ελληνική κοινωνία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν διαρκή και ιδιαίτερα έντονο δημόσιο διάλογο γύρω από την έμφυλη βία και τις γυναικοκτονίες, που δυστυχώς συνεχίζουν να συγκλονίζουν τη χώρα. Κάθε νέα υπόθεση μάς υπενθυμίζει ότι πολλές φορές τα θύματα είχαν εκφράσει τον φόβο τους, είχαν ζητήσει προστασία και είχαν προειδοποιήσει ότι κινδυνεύουν.

Ειλικρινά εύχομαι η δική μου εντολέας να μη γίνει ποτέ ακόμη ένα όνομα σε αυτή τη θλιβερή λίστα. Η προστασία της ζωής και της σωματικής ακεραιότητας ενός ανθρώπου πρέπει να αποτελεί τη μέγιστη προτεραιότητα όλων μας. Αυτό είναι το μόνο που ζητά σήμερα αυτή η γυναίκα. Να μπορέσει να συνεχίσει τη ζωή της χωρίς να φοβάται ότι κάποια στιγμή οι απειλές θα γίνουν πράξη.

Εκ μέρους της εντολέα μου και της οικογένειάς της, προτίθεμαι να συναντήσω τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και να τον ενημερώσω για την ιδιαιτερότητα της υπόθεσης και για την ανάγκη προστασίας αυτής της γυναίκας.»

newsroom onlarissa.gr

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις