ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Πρωταθλητές οι Οικοδόμοι στην Α1 Κατηγορία – Κατέκτησαν την κούπα του 39ου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου Εργαζομένων με νίκη 4-0 επί του ΤΕΕ

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

Με την ανάδειξη των πρωταθλητών ολοκληρώθηκε το 39ο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου Εργαζομένων του Δήμου Λαρισαίων, μια διοργάνωση που αποτελεί εδώ και σχεδόν τέσσερις δεκαετίες σημαντικό θεσμό για τον αθλητισμό της πόλης. Μέσα από τη συμμετοχή δεκάδων εργαζομένων, το πρωτάθλημα ανέδειξε για ακόμη μία χρονιά το πνεύμα της συνεργασίας, της ευγενούς άμιλλας και της αγάπης για το ποδόσφαιρο.

Ο τελικός της Α1 Κατηγορίας πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 25 Ιουνίου στο γήπεδο Φιλιππούπολης, με τις ομάδες Οικοδόμοι και ΤΕΕ να διεκδικούν τον τίτλο. Οι Οικοδόμοι ήταν οι μεγάλοι νικητές, επικρατώντας με σκορ 4-0 και κατακτώντας την κορυφή της διοργάνωσης μετά από έναν αγώνα με ένταση, δυνατές φάσεις και αγωνιστικό πάθος.

Εξέλιξη του αγώνα

Η ομάδα των Οικοδόμων  άνοιξε το σκόρ με τον Σαμέτ Μουσταφάι στο 5΄  και το ημίχρονο έκλεισε με 1-0 Στο 2ο ημίχρονο η ομάδα των Οικοδόμων ήταν πολύ ανώτερη και με άλλα τρία γκολ των Φάνη  Πρίφτη 51΄, Αζίζι 78΄και Σαμέτ 90΄ μετέτρεψε τον τελικό σε παράσταση για ένα ρόλο. Η ομάδα των ΤΕΕ είχε δοκάρι στο 85΄με τον Τζατζάκη κι ένα καλό σουτ με τον Μπουζούκη λιγο πριν το τελικό 4-0.

ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ: (Καρβουνιάρης): Ραποτίκας, Ράμε, Φλοριάν Ρ., Λατσινέι, Καιμακάμης, Μούτσα, Παρασχάκης, Σαμέτ Μουσταφάι, Πρίφτης Φ., Πρίφτης Ν., Πίρε.

Αγωνίστηκαν  και οι : Καρβουνιάρης Ζαχαρίας, Αλίλι, Κέρι, Κούρος, Τσένα, Ασίσι, Ατζούρο, Ρετ΄ζεπι, Καρβουνιάρης Χαράλαμπος.

ΤΕΕ (Αντωνόπουλος Θάνος): Καραποστόλης, Χύτας, Αποστολάκης, Γαβές, Ζυγογιώργος, Ράπτης, Καλόγηρος, Ζυγογιάννης, Πρεζεράκος, Κυριάκος, Κράιας.

Αγωνίστηκαν και οι: Αντωνόπουλος, Μπέκος, Μπουζούκης, Θεοδώρου, Ρουμελιώτης, Γκουντουβάς, Τζατζάκης, Φιλανδριανός, Παπαδημητρίου.

Την αναμέτρηση διηύθυνε ο διαιτητής Χήτος Νικόλαος, με βοηθούς τον Ζαχαρό Βασίλειο και τον Καραμαγκιόλα Ευάγγελο, ενώ την ιατρική κάλυψη της διοργάνωσης παρείχε η κα Στέλλα Χαρακοπούλου, σε ένα παιχνίδι με άψογη διαιτητική παρουσία και ομαλή ροή.

Τελετή απονομών

Μετά την ολοκλήρωση του τελικού πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομών, παρουσία των Αντιδημάρχων κ. Φώτη Τζατζάκη και κ. Θανάση Δρυστέλλα, του Εντεταλμένου Δημοτικού Συμβούλου Αθλητισμού κ. Λευτέρη Τσουμάνη, καθώς και των στελεχών του Τμήματος Αθλητισμού κ. Βασίλη Καταραχιά, κα Χριστίνα Μητρούλα, κα Έλενα Ζήλου και κ. Αποστόλη Θυμούλια.

Κατά τη διάρκεια της τελετής απονομών, αποδόθηκαν τα εύσημα σε όλες τις ομάδες που συμμετείχαν στη διοργάνωση, για την αγωνιστικότητα, τη συνέπεια και το πνεύμα συνεργασίας που επέδειξαν. Παράλληλα, τονίστηκε η διαχρονική αξία του θεσμού, ο οποίος μέσα από την άθληση ενισχύει τη συλλογικότητα, τη συναδελφικότητα και τη συμμετοχή των εργαζομένων.

Με την ολοκλήρωση του 39ου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου Εργαζομένων, ο Δήμος Λαρισαίων ευχαριστεί όλες τις ομάδες και τους συμμετέχοντες για τη συμβολή τους στη μεγάλη αυτή αθλητική γιορτή και ανανεώνει το ραντεβού για την επόμενη διοργάνωση, με στόχο τη συνέχιση ενός θεσμού που αποτελεί σημείο αναφοράς για την αθλητική ζωή της πόλης.

Δείτε φωτογραφίες:

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες