ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Στο παγκόσμιο βάθρο με χάλκινο μετάλλιο η Εθνική μας στα 4Χ200 επιφάνεια Γυναικών

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

Την κατάκτηση του πρώτου της μεταλλίου στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Τεχνικής Κολύμβησης Ανδρών – Γυναικών, στο Incheon της Κορέας, πανηγύρισε η ελληνική αποστολή, κατά τη διάρκεια των τελικών της δεύτερης μέρας (Πέμπτη 25/6), με την άνοδο στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Συγκεκριμένα, στον τελικό των 4Χ200 επιφάνεια Γυναικών, η ομάδα μας, αποτελούμενη από τις Ιφιγένεια Τελιούση, Ελένη Καλφίδου, Ειρήνη Δεληγιάννη και Άννα Φίλογλου, κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο με χρόνο 6:14.88.

Το χρυσό μετάλλιο πήρε η Κίνα (6:07.43) και το ασημένιο η Γερμανία (6:14.34).

Στον τελικό των 100 υποβρύχιο Γυναικών, εξάλλου, η Ειρήνη Δεληγιάννη κατέλαβε την 8η θέση με 37.84.

Η Άννα Φίλογλου, εξάλλου, στον προκριματικό των 400 επιφάνεια Γυναικών, πήρε την 6η θέση με 3:20.21 και προκρίθηκε στον αυριανό τελικό του αγωνίσματος. Στο ίδιο αγώνισμα, στα προκριματικά, 12η θέση η Ελένη Καλφίδου με 3:24.00, έμεινε εκτός τελικού.

Οι θέσεις των υπολοίπων Ελλήνων στους προκριματικούς της δεύτερης μέρας, με τις οποίες δεν κατάφεραν να προκριθούν στους τελικούς:

200 διπλά πέδιλα Γυναικών:12η η Γιολάνδα Καπέρδα με 1:50.45. 200 διπλά πέδιλα Ανδρών: 19ος Άγγελος Ρόκκος με 1:40.38, 20ός Αλέξανδρος Νικολόπουλος με 1:41.77. 100 υποβρύχιο Ανδρών: 15ος Ιωάννης Ηλιόπουλος με 34.23 και 23ος Άγγελος Κορομπύλης με 35.66. Το χρυσό μετάλλιο στον τελικό αυτού του αγωνίσματος κατέκτησε ο Κορεάτης Myeongjun Shin με 30.70, που αποτελεί νέο Παγκόσμιο Ρεκόρ.

Με πληροφορίες από ertsports.gr

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις