ΘΕΣΣΑΛΙΑ

«Καμπάνα» για διάρρηξη σε υπόγειο σπιτιού στη Ν. Ιωνία

Ο δράστης τρύπωσε από τον φεγγίτη και έκλεψε τηλεόραση και ηχεία την ώρα που ο ιδιοκτήτης κοιμόταν στον δεύτερο όροφο του σπιτιού

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

«Καμπάνα» για διάρρηξη σε υπόγειο σπιτιού στη Ν. Ιωνία από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Βόλου. Ο 37χρονος δράστης που έκλεψε μία τηλεόραση και ηχεία, η αξία των οποίων δεν ξεπερνά τα 200 ευρώ κατά δήλωση του παθόντα, βρέθηκε με καταδίκη 22 μηνών(!) και χρηματική ποινή 400 ευρώ.

Πρόκειται για υπόθεση κλοπής που είχε γίνει τον Δεκέμβριο του 2024, σε υπόγειο διώροφου σπιτιού στη Ν. Ιωνία. Ως δράστης ταυτοποιήθηκε ένας 37χρονος ο οποίος σύμφωνα με το κατηγορητήριο εισέβαλλε στο υπόγειο από τον φεγγίτη και αφαίρεσε μία τηλεόραση και δύο ηχεία, πριν τραπεί σε φυγή.

Ο 57χρονος ιδιοκτήτης του σπιτιού, εκείνη την ώρα δεν αντιλήφθηκε τι είχε συμβεί. Όταν το κατάλαβε, κάλεσε αστυνομία η οποία διαπίστωσε τη διάρρηξη, ταυτοποίησε τον δράστη και σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για το αδίκημα της κλοπής.

Το μεσημέρι δικάστηκε και καταδικάστηκε ερήμην, με το δικαστήριο να επιβάλλει αυστηρή ποινή σε βάρος του 37χρονου.

Πηγή: taxydromos.gr

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες