ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Έκλεψαν μηχανή και επέστρεφαν για να ξηλώνουν τα ανταλλακτικά -Επιστράφηκε “φύλλο και φτερό” στον ιδιοκτήτη της

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

Αντιμέτωποι με τη Δικαιοσύνη βρέθηκαν δύο 21χρονοι, οι οποίοι καταδικάστηκαν από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Βόλου για υπόθεση κλοπής δίκυκλης μοτοσυκλέτας και αφαίρεσης εξαρτημάτων της.

Το ιστορικό

Το περιστατικό σημειώθηκε στον Βόλο, όταν οι δύο νεαροί αφαίρεσαν μοτοσυκλέτα που ήταν σταθμευμένη στην οδό Ανθίμου Γαζή. Στη συνέχεια μετέφεραν το δίκυκλο και το εγκατέλειψαν στη συμβολή των οδών Μαγνήτων και Αχιλλέως. Ωστόσο, δεν περιορίστηκαν στην κλοπή της μοτοσυκλέτας, καθώς σύμφωνα με τη δικογραφία επέστρεφαν ανά τακτά χρονικά διαστήματα στο σημείο όπου την είχαν αφήσει και αφαιρούσαν εξαρτήματα και ανταλλακτικά.

Αφαιρέθηκαν από αυτή τα φώτα, τα φλας, η πινακίδα καθώς και το βαλιτσάκι της. Με τον τρόπο αυτό η μοτοσυκλέτα απογυμνώθηκε σχεδόν πλήρως από τα μέρη της, προκαλώντας σημαντική ζημία στον ιδιοκτήτη της. Οι δράστες ταυτοποιήθηκαν από υλικό καμερών ασφαλείας, εντοπίστηκαν από τις αστυνομικές αρχές και συνελήφθησαν.

Η απόφαση

Η υπόθεση εκδικάστηκε ερήμην των δύο κατηγορουμένων, με το δικαστήριο να τους κρίνει ενόχους. Σε καθέναν από τους δύο επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 22 μηνών και χρηματική ποινή 400 ευρώ. Η ποινή μετατράπηκε προς 10 ευρώ ημερησίως, ενώ η έφεση τους έχει αναστέλλουσα δύναμη.

Πηγή: thenewspaper.gr

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες