ΛΑΡΙΣΑ
Οργισμένοι οι πυροσβέστες της Λάρισας για τις συνεχείς μετακινήσεις τους για πυρκαγιές σε άλλες περιοχές

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης
Οργή και αγανάκτηση επικρατεί στις τάξεις των υπαλλήλων του πυροσβεστικού σώματος Ν. Λάρισας με τις συνεχείς μετακινήσεις για πυρκαγιές σε άλλες περιοχές της χώρας, οι οποίες έχουν ως αποτέλεσμα να τίθεται σε διαρκή επιφυλακή όλο το προσωπικό, δημιουργώντας ένα καθεστώς μόνιμης ομηρίας στην υπηρεσία, καθώς οι ημέρες ανάπαυσης πλέον εξανεμίζονται.
Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής: “Πιο συγκεκριμένα, οι ήδη ΤΡΑΓΙΚΑ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΜΕΝΕΣ υπηρεσίες του Ν. Λάρισας μετά και την νέα μείωση της οργανικής δύναμης από τις μεταθέσεις του Ιουνίου, με απόφαση του Αρχηγού του πυροσβεστικού σώματος, έχουν να αντιμετωπίσουν εκτός από τον τεράστιο όγκο αγροτοδασικων πυρκαγιών και αστικών συμβάντων ( είναι σχεδον καθημερινά πλέον διαμέρισματα, τροχαία, παροχές βοήθειας) και τις πυρκαγιές που ξεσπούν σε άλλους νομούς είτε στην Νότια ή στη Βόρεια Ελλάδα ( το γεωγραφικό σημείο ευνοεί όλες τις κατευθύνσεις) ,εκτός αυτού επιβαρύνονται οι υπάλληλοι και με άλλες δραστηριότητες όπως π.χ ράλλυ Ακρόπολις, φυλάξεις χώρων, κ.α.
Δυστυχώς παίρνονται αποφάσεις οι οποίες στα μάτια όλων βγάζουν τέτοια προχειρότητα η οποία ίσως γίνει επικίνδυνη για την υγεία (το λιγότερο!!) των συναδέλφων, έχουμε ενστάσεις για τον τρόπο διαχείρισης του προσωπικού και πολύ φοβόμαστε ότι με αυτή την τακτική που ακολουθείτε είναι θέμα χρόνου να συμβεί κάτι κακό. Τα ανθρώπινα όρια δεν μπορούν να ξεπεραστούν με τη δικαιολογία των υπηρεσιακών αναγκών, οι ημέρες ξεκούρασης έχουν γίνει πλέον ημέρες επιφυλακής και δυστυχώς χάνουμε και σε ανθρώπινο δυναμικό αλλά και επιχειρησιακή ικανότητα λόγω της συνεχιζόμενης κόπωσης.
Είμαστε έτοιμοι να προσφύγουμε ακόμη και στη δικαιοσύνη σε περίπτωση που υπάρξει τραυματισμός ή οτιδήποτε άλλο συνέπεια αυτής της συνεχούς πίεσης των υπηρεσιών του Νομού. Ας αναλάβουν τις ευθύνες τους κάποιοι και ας αναλογιστούν ότι έχουν να κάνουν με εργαζόμενους ανθρώπους και όχι με αριθμούς και “τεμάχια”.
Αυξημένες υπηρεσιακές υποχρεώσεις δεν βγαίνουν με μειωμένες οργανικές θέσεις, ούτε μετακινήσεις ωρών με παλαιά και επικίνδυνα οχήματα, ( το πρόγραμμα ΑΙΓΙΣ φαίνεται πως ήταν μόνο για επιβατικά οχήματα και όχι για πυροσβεστικά).
Για ένα καλοκαίρι ακοόμη φαίνεται πως θα είμαστε ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΙ και ΜΟΝΟΙ απέναντι σε αποφάσεις οι οποίες μόνο καλό δεν κάνουν στους πυροσβέστες και εν συνεχεία στον τόπο μας”.
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις





