ΛΑΡΙΣΑ

Το 37ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας συνεχίζει να ταξιδεύει με το eTwinning

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

Το 37ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας συνεχίζει δυναμικά το ταξίδι του στον κόσμο του eTwinning, αξιοποιώντας για ακόμη μία χρονιά τις δυνατότητες της ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής πλατφόρμας που προάγει την καινοτομία, τη συνεργασία και τη βιωματική μάθηση.

Κατά τη σχολική χρονιά 2025-2026, το σχολείο συμμετείχε σε τέσσερα ιδιαίτερα

· Γ΄ τάξη – «Οι θησαυροί του τόπου μου»: Γνωριμία των μαθητών με τα τοπικά και παγκόσμια πολιτισμικά μνημεία.

· Δ΄ τάξη – «Green World»: Επαφή με τη φύση και υλοποίηση περιβαλλοντικών δράσεων.

· Ε΄ τάξη – «Eco Drop: Small Steps to Water Saving»: Ανάδειξη της σημασίας του νερού και της ανάγκης εξοικονόμησής του.

· Στ΄ τάξη – «Exploring Our Rivers»: Εξερεύνηση του ρόλου των ποταμών στη βιοποικιλότητα και στο φυσικό περιβάλλον.

Η παρουσίαση των προγραμμάτων πραγματοποιήθηκε στις 12 Ιουνίου 2026 στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου, παρουσία μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων. Μέσα από τη συμμετοχή τους στα έργα, οι μαθητές ανέπτυξαν δεξιότητες συνεργασίας, δημιουργικότητας και χρήσης ψηφιακών εργαλείων, ενώ παράλληλα γνώρισαν διαφορετικούς πολιτισμούς και ευαισθητοποιήθηκαν απέναντι σε σύγχρονα παγκόσμια ζητήματα.

Το 37ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας θα συνεχίσει και τα επόμενα χρόνια αυτό το δημιουργικό ταξίδι, με στόχο την καλλιέργεια ενεργών πολιτών με υπευθυνότητα, συνεργατικό πνεύμα και αίσθημα αλληλεγγύης.

Τα προγράμματα συντόνισαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου: Λέτσιος Ιωάννης (Διευθυντής), Ιουλία Πάγκου, Ειρήνη Γιαννακουδάκη, Φιλιπποπούλου Βάγια, Γιαννακοπούλου Θεολογία, Ανατολίτη Μαρία, Μιχαλούδη Αναστασία, Κατερίνα Τσιφτσόγλου και Βιβή Στεργιούλη.

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες