ΛΑΡΙΣΑ

Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση της πλήρους αποκατάστασης του Κέντρου Υγείας Φαρσάλων (φώτο)

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

Την Κυριακή 21 Ιουνίου 2026, ο Διοικητής της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας κ. Φώτης Σερέτης επισκέφθηκε το Κέντρο Υγείας Φαρσάλων, προκειμένου να επιθεωρήσει την πρόοδο των εργασιών.

Ήδη έχει ολοκληρωθεί η πρώτη φάση της πλήρους ανακατασκευής του Κέντρου Υγείας και έχουν μεταφερθεί από την προηγούμενη εβδομάδα, οι υπηρεσίες από την προσωρινή δομή λειτουργίας προκειμένου να επισπευσθούν οι εργασίες.

Βάσει πλάνου, η προσωρινή λειτουργία του διήρκησε δύο μήνες, μέχρι τέλους Μαΐου 2026.

Η ολοκλήρωση συνολικά του έργου θα πραγματοποιηθεί εντός του επόμενου διμήνου.

Οι εργασίες συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς.

Δείτε φωτογραφίες:

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες