ΛΑΡΙΣΑ
Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση της πλήρους αποκατάστασης του Κέντρου Υγείας Φαρσάλων (φώτο)

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης
Την Κυριακή 21 Ιουνίου 2026, ο Διοικητής της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας κ. Φώτης Σερέτης επισκέφθηκε το Κέντρο Υγείας Φαρσάλων, προκειμένου να επιθεωρήσει την πρόοδο των εργασιών.
Ήδη έχει ολοκληρωθεί η πρώτη φάση της πλήρους ανακατασκευής του Κέντρου Υγείας και έχουν μεταφερθεί από την προηγούμενη εβδομάδα, οι υπηρεσίες από την προσωρινή δομή λειτουργίας προκειμένου να επισπευσθούν οι εργασίες.
Βάσει πλάνου, η προσωρινή λειτουργία του διήρκησε δύο μήνες, μέχρι τέλους Μαΐου 2026.
Η ολοκλήρωση συνολικά του έργου θα πραγματοποιηθεί εντός του επόμενου διμήνου.
Οι εργασίες συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς.
Δείτε φωτογραφίες:

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις





