ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα επαφή ποτέ με τον Γιαννακόπουλο και με τον οργανισμό του Παναθηναϊκού»

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς στην επίσημη παρουσίαση του στον πάγκο του Παναθηναϊκού, υπογράμμισε πως ποτέ δεν έχασε επαφή με τον οργανισμό του Παναθηναϊκού και με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, ενώ δήλωσε έτοιμος για ακόμα ένα τουλάχιστον ευρωπαϊκό τρόπαιο.

Αναλυτικά όσα είπε:

«Πρώτα από όλα θέλω να ευχαριστήσω τον Δημήτρη που μου δίνει την ευκαιρία.Ήταν πολύ εύκολο να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον. Δεν έχασα ποτέ επαφή με τον κύριο Γιαννακόπουλο και τον οργανισμό του Παναθηναϊκού. Κάθε φορά που έρχομαι είναι κάτι ξεχωριστό για εμένα. Έχω σύνδεση με την πόλη της Αθήνας. Ευχαριστώ πολύ»

Με ποιον παίκτη μίλησε κατά την επιστροφή: «Μίλησα με τον Κώστα Σλούκα χθες. Έχω πλάνο να μιλήσω με όλους τους παίκτες που γίνεται τώρα. Τον Κώστα τον ξέρω πολύ καλά. Με τον Ματίας δεν μιλήσαμε. Είμαι μόλις μία ημέρα εδώ, χρειάζομαι χρόνο».

Για τους Μπατίστ και Διαμαντίδη: «Ξέρω τις φήμες, είναι μέρος της ζωής με όλα τα ΜΜΕ και τα social media. Όλοι έχουν γνώμη. Τι να κάνω; Να βγαίνω κάθε μέρα και να λέω ότι αυτό είναι αλήθεια ή ψέμα; Δεν είναι έτσι η ζωή μου. Αντιμετωπίζω σοβαρά τη δουλειά μου. Όταν αποφασίσω ποιος θα είναι στο σταφ, πρώτα θα μιλήσω με τον πρόεδρο, τα άλλα στελέχη της διοίκησης και θα το μάθετε. Θα είμαι πάντα ανοιχτός. Δεν θα είναι μυστικό. Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να πω ονόματα ή κάτι γι’ αυτό. Ελπίζω να με καταλαβαίνετε».

Με πληροφορίες από ertsports.gr

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις