ΛΑΡΙΣΑΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

«Τυχερό είχαμε, γλίτωσε το παιδί μου» – Συγκλονίζει η μητέρα της 45χρονης από τη Λάρισα

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

Για πρώτη φορά μετά την καταδίκη του 50χρονου πατέρα από τη Λάρισα, ο οποίος κρατούσε όμηρο την πρώην γυναίκα του απειλώντας την με τσεκούρι και βενζίνη, η μητέρα της 45χρονης κοπέλας, μιλά για τα όσα συνέβησαν.

Υπενθυμίζεται ότι χθες το Μονομελές Αυτόφωρο Πλημμελειοδικείο Λάρισας, έκρινε ένοχο τον 50χρονο και του επέβαλλε ποινή φυλάκισης 22 μηνών. Θα εκτίσει ωστόσο μόνο τους δύο μήνες.

Το in, επικοινώνησε με το στενό οικογενειακό περιβάλλον της 45χρονης, η οποία ευτυχώς είναι καλά στην υγεία της και προσπαθεί να επιστρέψει στην καθημερινότητά της.

Η μητέρα της γυναίκας που επί 40 λεπτά βρισκόταν όμηρη και σε ζωντανή μετάδοση στο διαδίκτυο, μιλά στο in, λίγο μετά την καταδίκη του 50χρονου.

– Πώς είναι η κόρη σας;

Καλά είναι, ευχαριστούμε ναι, καλά είναι.

– Ψυχολογικά πώς είναι τώρα;

Καλά είναι, είναι δυνατό κορίτσι! Τελείωσαν τώρα, πάνε, τελείωσαν αυτά. Αφού γλίτωσε, εντάξει, καλά είναι. Δόξα τω Θεώ.

– Εσείς είχατε καταλάβει για αυτόν ότι υπάρχει κάποιο θέμα; Τον φοβόσασταν;

Τίποτα, καρδούλα μου, δεν ξέρω τίποτα τώρα, δεν βγάζει τίποτα, έγινε αυτό που έγινε, τυχερό είχαμε, τελείωσαν όλα. Είχε τυχερό το κορίτσι δόξα τω Θεώ, είναι το παιδί μου καλά, όλα καλά. Η κόρη μου είναι στη δουλειά της, δουλεύει.

– Σωματικά είναι καλά, η κοπέλα, στο σώμα της ;

Ναι!

– Εσείς τώρα για αυτόν τον άνθρωπο τi έχετε να πείτε;

Τίποτα δεν έχω να πω, να είναι καλά, το παιδί γιατί έχει και γονείς. Αφού τη γλίτωσε.

– Της το είχε ξανά κάνει;

Όχι, όχι!

«H εντολέας μου εξακολουθεί να φοβάται», λέει η δικηγόρος της για την 35χρονη στη Λάρισα
Η 45χρονη εκπροσωπείται από την δικηγόρο Αλεξάνδρα Κωνσταντινίδου, η οποία δηλώνει στο in για την υπόθεση: «Ως συνήγορος της παθούσας οφείλω πρωτίστως να εκφράσω τον απόλυτο σεβασμό μου στη δικαστική απόφαση και στη λειτουργία της Δικαιοσύνης. Παρ’ όλα αυτά, δεν μπορώ να αποκρύψω την έντονη ανησυχία και την απογοήτευσή μου, γιατί η συγκεκριμένη υπόθεση δεν αφορά μία απλή διαφορά μεταξύ δύο πρώην συζύγων.

Αφορά μία γυναίκα που για ώρες βρέθηκε εγκλωβισμένη μέσα στο ίδιο της το σπίτι, υπό την απειλή ενός ανθρώπου που κρατούσε τσεκούρι και εύφλεκτο υλικό, βιώνοντας έναν πραγματικό εφιάλτη και πιστεύοντας ότι ίσως να μην έβγαινε ζωντανή από εκεί. Σήμερα, η εντολέας μου εξακολουθεί να φοβάται. Αυτός ο φόβος δεν είναι υποκειμενική αίσθηση, αλλά απορρέει από τα πραγματικά περιστατικά που όλοι παρακολουθήσαμε και από όσα η ίδια βίωσε εκείνες τις δραματικές ώρες.

Το ζητούμενο πλέον δεν είναι μόνο η ποινική μεταχείριση του κατηγορουμένου, αλλά η ουσιαστική προστασία μιας γυναίκας που εξακολουθεί να αισθάνεται ότι η ζωή της βρίσκεται σε κίνδυνο. Δεν μπορούμε να αγνοούμε το κοινωνικό πλαίσιο μέσα στο οποίο εκδικάζονται πλέον τέτοιες υποθέσεις. Η ελληνική κοινωνία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν διαρκή και ιδιαίτερα έντονο δημόσιο διάλογο γύρω από την έμφυλη βία και τις γυναικοκτονίες, που δυστυχώς συνεχίζουν να συγκλονίζουν τη χώρα.

Κάθε νέα υπόθεση μάς υπενθυμίζει ότι πολλές φορές τα θύματα είχαν εκφράσει τον φόβο τους, είχαν ζητήσει προστασία και είχαν προειδοποιήσει ότι κινδυνεύουν. Ειλικρινά εύχομαι η δική μου εντολέας να μη γίνει ποτέ ακόμη ένα όνομα σε αυτή τη θλιβερή λίστα. Η προστασία της ζωής και της σωματικής ακεραιότητας ενός ανθρώπου πρέπει να αποτελεί τη μέγιστη προτεραιότητα όλων μας. Αυτό είναι το μόνο που ζητά σήμερα αυτή η γυναίκα. Να μπορέσει να συνεχίσει τη ζωή της χωρίς να φοβάται ότι κάποια στιγμή οι απειλές θα γίνουν πράξη».

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες