ΚΟΣΜΟΣ

Ουγγαρία: Πυρηνικός σταθμός μείωσε την παραγωγή του λόγω της αύξησης της θερμοκρασίας του νερού του Δούναβη

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

Ο πυρηνικός σταθμός στο Πακς της Ουγγαρίας μείωσε την παραγωγή σε έναν από τους τέσσερις αντιδραστήρες του κατά 243 MW λόγω της υψηλής θερμοκρασίας του νερού στον ποταμό Δούναβη, εν μέσω ενός καύσωνα ρεκόρ, όπως ανακοίνωσε ο διαχειριστής του σταθμού, MVM, στην ιστοσελίδα του το Σάββατο.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, μέτρηση που πραγματοποιήθηκε το πρωί έδειξε ότι η θερμοκρασία του νερού ψύξης κατάντη του σταθμού ήταν 29,7 βαθμοί Κελσίου, υπερβαίνοντας το όριο παρέμβασης των 29,5 °C.

Οι μηχανικοί άρχισαν να μειώνουν την ισχύ του αντιδραστήρα 3 στις 14:00 GMT (17:00 ώρα Ελλάδας), ανέφερε η εταιρεία.

Πηγή: Reuters

Με πληροφορίες από ertnews.gr

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις