ΘΕΣΣΑΛΙΑ
Διπλή διακομιδή ασθενών από τη Σκόπελο

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης
Στον Βόλο διακομίστηκαν από τη Σκόπελο δύο άτομα με το Ματθίλδη το οποίο έδεσε στο λιμάνι στις 7.15 το απόγευμα. Με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ οδηγήθηκαν στο νοσοκομείο 41χρονος άνδρας και 80χρονη αλλοδαπή που αντιμετώπιζαν παθολογικά προβλήματα.
Πηγή: magnesianews.gr
Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις





