ΛΑΡΙΣΑ

Τράπηκε σε φυγή μόλις τον σταμάτησαν αστυνομικοί στη Λάρισα – Ο 42χρονος πέταξε το χασίς στο δρόμο και τον “τσίμπησαν” 

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

Συνελήφθη, χθες Τετάρτη το απόγευμα στη Λάρισα, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Λάρισας, 42χρονος Έλληνας, για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών και απείθεια.

Ειδικότερα, ο δράστης, επιβαίνοντας σε δίκυκλο μοτοποδήλατο, κατά την προσέγγιση των αστυνομικών για έλεγχο, τράπηκε σε φυγή, ενώ ταυτόχρονα απέρριψε μία νάιλον συσκευασία με ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης, βάρους -2,2- γραμμαρίων, ωστόσο, ακινητοποιήθηκε, σε κοντινή απόσταση.
Η ποσότητα κάνναβης κατασχέθηκε.

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες