ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Πρωτιά για τον Βολιώτη Μάνο Βούλγαρη στη Σλοβακία: «Ούτε μία στο εκατομμύριο δεν περίμενα ότι μπορούσα να τα καταφέρω»

Πρώτος στην κατηγορία του, τρίτος στην γενική κατάταξη ο Βολιώτης αθλητής

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

Ούτε στα πιο τρελά του όνειρα δεν περίμενε ο Μάνος Βούλγαρης ότι θα ήταν ο μεγάλος νικητής στην κατηγορία του στο Slovakia Ring, τον μεγάλο αγώνα αντοχής.

«Δεν το έχω συνειδητοποιήσει, ούτε μία στο εκατομμύριο δεν περίμενα ότι μπορούσα να τα καταφέρω» λέει μιλώντας στο taxydromos.gr ενώ ακόμη προσπαθεί να ηρεμήσει τους σφυγμούς του από την ένταση του αγώνα. «Περίμενα ότι θα μπορούσα να φτάσω την 6η θέση άντε να μπω και στην πεντάδα, αλλά αυτό που συνέβη ήταν μοναδικό» προσθέτει συγκινημένος.

Ο 28χρονος οδηγός κατάφερε να βγει πρώτος στην κατηγορία του και τρίτος στην γενική κατάταξη με χρόνο 2.58,9 πετυχαίνοντας την καλύτερη επίδοση της ομάδας του, που ήταν και αυτή που τον ανέβασε στο βάθρο των κορυφαίων.

Οπως αναφέρει, οι συνθήκες κάτω από τις οποίες διεξήχθη ο αγώνας δεν ήταν εύκολες καθώς ο καύσωνας που πλήττει μεγάλο μέρος της Ευρώπης επηρέασε και την Σλοβακία, με αποτέλεσμα η θερμοκρασία να είναι πολύ υψηλή, οι οδηγοί, δε, να την νιώθουν ακόμη μεγαλύτερη στην άσφαλτο.

«Είχε πάρα πολλή ζέστη και πολλοί οδηγοί που δεν έχουν συνηθίσει σε αυτές τις συνθήκες οδήγησης αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν. Είναι πολύ δύσκολο να οδηγάς επί 8 ώρες σε τόσο ακραίες θερμοκρασίες» σημειώνει.

Την ίδια στιγμή που προσπαθεί να ηρεμήσει σκέφτεται ότι ένα ακόμη όνειρό του πραγματοποιείται, καθώς η επιτυχία του στη Σλοβακία του έδωσε το «χρυσό» εισιτήριο για τον αγώνα Le Mans στις 18 Νοεμβρίου.

Πηγή: taxydromos.gr

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες