ΛΑΡΙΣΑ
ΓΕΛ Τυρνάβου: Αρίστευσαν και φέτος οι μαθητές του σχολείου στις Πανελλαδικές εξετάσεις

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης
Το ΓΕΛ Τυρνάβου εξέδωσε ανακοίνωση αναφορικά με την επιτυχία των μαθητών του στις Πανελλαδικές εξετάσεις.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Με βαθιά συγκίνηση και υπερηφάνεια ανακοινώσαμε σήμερα τις βαθμολογίες των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Μια στιγμή που δεν αποτυπώνει απλώς αριθμούς, αλλά κλείνει μέσα της τους χτύπους της καρδιάς μιας ολόκληρης χρονιάς.
Το Γενικό Λύκειο Τυρνάβου αισθάνεται ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια για τις σημαντικές επιτυχίες των μαθητών και μαθητριών του στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις. Οι επιδόσεις των τελειοφοίτων μας αποδεικνύουν, για ακόμη μία φορά, ότι η συστηματική δουλειά, η προσήλωση στους στόχους και η σταθερή στήριξη από το σχολικό και οικογενειακό περιβάλλον αποτελούν τα πιο στέρεα θεμέλια κάθε ουσιαστικής επιτυχίας.
Τα φετινά αποτελέσματα αντικατοπτρίζουν την ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας και την αποφασιστικότητα των μαθητών μας. Τα αποτελέσματα αυτά δεν είναι απλώς επιδόσεις·, αλλά είναι ο καθρέφτης της συστηματικής προσπάθειας των μαθητών μας, του πείσματός τους και της εσωτερικής δύναμης με την οποία στάθηκαν όρθιοι απέναντι στις δυσκολίες.
Από τους 96 μαθητές του σχολείου μας που συμμετείχαν στις Πανελλαδικές εξετάσεις , 35 μαθητές , ποσοστό 36,5% συγκέντρωσαν περισσότερα από 14.000 μόρια, ενώ 22 μαθητές, ποσοστό 22,9% ξεπέρασαν τα 16.000 μόρια, καταγράφοντας μια ιδιαίτερα σημαντική επιτυχία που μας γεμίζει χαρά.
Ξεχωριστή αναφορά αξίζει και στους μαθητές που κατέκτησαν τις υψηλότερες επιδόσεις του σχολείου μας, κάνοντάς μας να δακρύσουμε από περηφάνια:
- Πνάκα Βασιλική – 18.650 μόρια
- Μπλάκο Νικόλαο – 18.250 μόρια
- Αργυρίου Νικολέτα – 18.050 μόρια
Ωστόσο, σήμερα η καρδιά μας χτυπά για όλους. Δεν γιορτάζουμε μόνο τις πρωτιές και τις διακρίσεις. Γιορτάζουμε κάθε μαθητή και κάθε μαθήτρια ξεχωριστά, που έδωσε τη δική του προσωπική μάχη, που λύγισε αλλά βρήκε τη δύναμη να σηκωθεί, που προσπάθησε ξανά και ξανά, που τόλμησε να κοιτάξει ψηλά. Γιατί η πραγματική, η σπουδαιότερη επιτυχία βρίσκεται στο θάρρος να συνεχίζεις και να εξελίσσεσαι, ακόμη και όταν όλα μοιάζουν βουνό.
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την εξαιρετική πορεία τους. Ευγνωμοσύνη στις οικογένειές τους, που στάθηκαν δίπλα τους ως το πιο σταθερό καταφύγιο αγάπης, και στους εκπαιδευτικούς μας, που με αφοσίωση, πίστη και, πάνω απ’ όλα, με ψυχή, έγιναν οι συνοδοιπόροι και οι στυλοβάτες σε αυτό το ταξίδι.
Σήμερα είναι μια ημέρα χαράς, συγκίνησης και βαθιάς, ειλικρινούς δικαίωσης. Γι’ αυτό και το γλυκό αυτό κλείσιμο της χρονιάς μάς βρίσκει μαζί, να μοιραζόμαστε χαμόγελα.
Το σχολείο μας είναι βαθιά περήφανο για τον καθένα και την καθεμία από εσάς. Καλή σταδιοδρομία στη ζωή σας, παιδιά μας!»
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις





