ΘΕΣΣΑΛΙΑ
Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας για τη λήξη της σχολικής χρονιάς: «Μια χρονιά δημιουργική και παραγωγική, πλούσια σε εκπαιδευτικές εμπειρίες»

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης
Η Δρ Ελένη-Μαρίνα Ξυνοπούλου, Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας, με αφορμή την επίσημη λήξη του σχολικού έτους έστειλε το δικό της μήνυμα κάνοντας απολογισμό της χρονιάς.
Αναλυτικά αναφέρει:
«Αγαπητές συναδέλφισσες, αγαπητοί συνάδελφοι,
Αγαπητές μαθήτριες, αγαπητοί μαθητές
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες
Η σχολική χρονιά 2025-2026 έφτασε αισίως στο τέλος της. Μια χρονιά δημιουργική και παραγωγική, πλούσια σε εκπαιδευτικές εμπειρίες και γνώσεις, αλλά και σε σχέσεις συνεργασίας, αμοιβαιότητας και αλληλοεκτίμησης. Και φέτος ζήσαμε μαζί μια διαδρομή γεμάτη γνώση, προβληματισμούς, προκλήσεις και προσδοκίες. Πέρα από τα μαθήματα, καλλιεργήσαμε την κριτική σκέψη, τον διάλογο, την αποδοχή και τη συνεργασία.
Δεν παραβλέπω βέβαια δυσκολίες και εμπόδια που συναντήσαμε και που σε κάποιες περιπτώσεις δυσχέραιναν το παιδαγωγικό έργο και την εκπαιδευτική διαδικασία. Εκτιμώ ωστόσο ότι με το πνεύμα της αγαστής συνεργασίας, της καλής θέλησης και με γνώμονα κυρίως και πρωτίστως την ουσιαστική αγωγή των μαθητών και μαθητριών μας εξομαλύναμε καταστάσεις και επιλύσαμε προβλήματα. Οι προκλήσεις είναι μπροστά μας, αλλά θέλουμε και μπορούμε να σταθούμε μπροστά τους με αξιοπρέπεια.
Για τα παιδιά μας που μεταβαίνουν σε άλλη βαθμίδα εκπαίδευσης, στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο, η περίοδος αυτή είναι πάντα ξεχωριστή. Είναι η εποχή κατά την οποία τα παιδιά ωριμάζουν και αναζητούν την ταυτότητά τους. Προετοιμάζονται με τη συνδρομή όλων μας, γονέων, εκπαιδευτικών, πολιτείας και κοινωνίας για το μέλλον. Θα ήθελα να τους προτρέψω να έχουν πίστη στις δυνάμεις σας, να κυνηγούν τα όνειρά τους και καλλιεργούν υψηλές αξίες και υγιή πρότυπα.
Τέλος της σχολικής χρονιάς σημαίνει σαφώς και ολοκλήρωση των Πανελλαδικών Εξετάσεων Η συμμετοχή της πλειονότητας των μαθητών και μαθητριών στις Πανελλαδικές εξετάσεις είναι σίγουρα μια δοκιμασία ζωής που όμως μαθαίνει πολλά, την υπομονή, την επιμονή, την προσήλωση στο στόχο και επιπλέον ενισχύει την αυτοσυνειδησία και την ευσυνειδησία. Αξίζουν στα παιδιά μας συγχαρητήρια κατ΄ αρχήν για την προσπάθειά και την αξιοπρέπεια με την οποία συμμετείχαν στην πρώτη βαρύνουσα δοκιμασία. Συγχαρητήρια για όλα τα χρόνια των σπουδών, για κάθε σκαλί στο οποίο ανέρχονται με άοκνη προσπάθεια και για κάθε στόχο μικρό ή μεγάλο που κατακτούν. Ως γονείς και δάσκαλοι είμαστε περήφανοι για όλους και όλες.
Και θα ήθελα στο σημείο αυτό να πω ότι οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ αρχικά στους γονείς για τη σταθερή συμπαράσταση, την υπομονή και την άριστη συνεργασία που είχαμε όλο αυτό το διάστημα. Οφείλω επιπλέον να υπογραμμίσω την πολύτιμη συμβολή των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας. Και να τους ευχαριστήσω από καρδιάς. Άξιοι συνάδελφοι, εκπαιδευτικοί λειτουργοί, κατέβαλαν αξιόλογη προσπάθεια για την ποιοτική παροχή παιδείας και αγωγής στους νέους μας, την επίτευξη των υψηλών στόχων της εκπαίδευσης και του οράματος για ένα σύγχρονο, ανοικτό και αποτελεσματικό σχολείο, φυτώριο μιας ευημερούσας κοινωνίας. Αυτό δείχνει το υψηλό αίσθημα ευθύνης όλων, για τη διαμόρφωση και διαπαιδαγώγηση της νέας γενιάς, την καλλιέργεια του γνωστικού δυναμικού, της μόρφωσης, αλλά και του ήθους και του χαρακτήρα, στοιχείων που οφείλει να αναπτύσσει ολόπλευρα το εκπαιδευτικό μας σύστημα.
Τέλος, θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι τόσο εγώ προσωπικά όσο και οι συνεργάτες μου στη Δ.Δ.Ε. Καρδίτσας θα είμαστε πάντοτε δίπλα σας, σε κάθε προσπάθεια ανέλιξης, βελτίωσης, θετικής προοπτικής.
Καλό καλοκαίρι!
Καλή επάνοδο με τη νέα σχολική χρονιά!
Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Δ.Ε. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Δρ Ελένη-Μαρίνα Ξυνοπούλου».
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις





