ΚΟΣΜΟΣ
Γερμανία: «Μπλακ άουτ» στο σιδηροδρομικό δίκτυο λόγω κατάρρευσης του συστήματος επικοινωνίας

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης
Σε προσωρινή ακινητοποίηση όλων των τρένων της προχώρησε η Deutsche Bahn (DB), εξαιτίας σοβαρής δυσλειτουργίας στο σύστημα ραδιοεπικοινωνίας GSM-R, όπως ανακοίνωσε η γερμανική σιδηροδρομική εταιρεία.
«Υπάρχει δυσλειτουργία στο σύστημα GSM-R. Οι τεχνικοί μας εργάζονται πυρετωδώς για να επιλύσουν το πρόβλημα», δήλωσε αργά το βράδυ χθες Τρίτη εκπρόσωπος της εταιρίας εξηγώντας ότι τα τρένα παραμένουν προσωρινά σε ασφαλή σημεία, ωσότου διασφαλισθεί η ομαλή επανέναρξη της λειτουργίας τους. Εκτιμάται ότι θα υπάρξουν καθυστερήσεις και ακυρώσεις δρομολογίων, ενώ παραμένει ασαφής η έκταση του προβλήματος.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Με πληροφορίες από ertnews.gr
Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις




