ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Τανούλης: «Τιμή να είμαι στον Άρη, με σκληρή δουλειά θα δώσουμε τα πάντα για να σταθούμε αντάξιοι της ιστορίας του»

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

Με ιδιαίτερο, προσωπικό, αποτύπωμα, εκφράστηκε ο Γιώργος Τανούλης για την παραμονή του στο δυναμικό του Άρη.

Ο 24χρονος διεθνής σέντερ, ο οποίος μετά τον περυσινό δανεισμό του από τον Ολυμπιακό στους «κιτρινόμαυρους», τον σοβαρό τραυματισμό που του στέρησε την ενεργή παρουσία στο παρκέ, σε όλη τη διάρκεια της σεζόν και τη συνεργασία του, πλέον, για την περίοδο 2026-2027, με τους Θεσσαλονικείς, τοποθετήθηκε με γράμμα του, το οποίο αναρτήθηκε στην επίσημη σελίδα της ΚΑΕ στο διαδίκτυο.

Στο κείμενό του ανέφερε:

«Κάποιες μέρες στις ζωές μας απλώς δεν είναι όπως όλες οι άλλες…

Με την καρδιά γεμάτη υπερηφάνεια, ανυπομονώ να ανταποδώσω στον κόσμο την αγάπη που μου έδωσε όλο αυτό το διάστημα του τραυματισμού μου, από το πόστο πλέον που πάντα ονειρευόμουν, φορώντας την φανέλα του Άρη και παλεύοντας γι’ αυτήν.

Θέλω να ευχαριστήσω τον οργανισμό του Άρη Betsson και όλους τους ανθρώπους της ομάδας που από την πρώτη στιγμή ήταν στήριγμα για μένα, που δε με άφησαν ποτέ και πίστεψαν σε μένα, δίνοντας μου την ευκαιρία μετά από μια πολύ δύσκολη χρονιά να επιστρέψω κάνοντας αυτό που αγαπάω.

Είναι μεγάλη τιμή στο νέο αυτό ξεκίνημα της ομάδας να αποτελώ μέλος της και το μόνο σίγουρο είναι ότι όλοι μας, με σεβασμό στον σύλλογο και κίνητρο τους στόχους μας, να δώσουμε στον κόσμο όσα επιτέλους του αναλογούν.

Οι υποσχέσεις νομίζω περισσεύουν σε έναν λαό που χόρτασε απ’ αυτές, οπότε το μόνο που θα ήθελα να πω στον κόσμο είναι ότι με το κεφάλι κάτω και σκληρή δουλειά, θα δώσουμε τα πάντα για να σταθούμε αντάξιοι της αύρας και της ιστορίας του συλλόγου που εκπροσωπούμε.

Γιώργος Τανούλης».

Με πληροφορίες από ertsports.gr

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις