ΛΑΡΙΣΑ
ΔΑΚΕ Καθηγητών ν. Λάρισας: Εκδήλωση για τη λήξη του σχολικού έτους

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης
Με αφορμή τη λήξη του σχολικού έτους η Τοπική Επιτροπή της ΔΑΚΕ καθηγητών ν.Λάρισας διοργανώνει αποχαιρετιστήρια βραδιά στην οποία καλεί μέλη και φίλους της παράταξης να δώσουν το «παρών».
Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει:
«Άλλο ένα σχολικό έτος ολοκληρώνεται για την εκπαιδευτική κοινότητα του νομού Λάρισας με όμορφες στιγμές αλλά και με δυσκολίες. Η ΔΑΚΕ καθηγητών κατέγραψε-για μία ακόμη φορά-μεγάλες συνδικαλιστικές νίκες με συντριπτικά ποσοστά (εκλογές για την ανάδειξη νέου ΔΣ της ΕΛΜΕ μας καθώς και για την ανάδειξη αντιπροσώπων για το 22ο συνέδριο της ΟΛΜΕ).
Η Τοπική Επιτροπή της ΔΑΚΕ καθηγητών ν.Λάρισας, με αφορμή τη λήξη του σχολικού έτους, προσκαλεί τα μέλη και τους φίλους της παράταξης σε αποχαιρετιστήρια βραδιά την Πέμπτη, 25 Ιουνίου και ώρα 21:30 στη Δημοτική πισίνα Λάρισας (σκεπαστή αγορά Νεάπολης).
Η φετινή εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με την ΔΑΚΕ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας».
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις





