ΘΕΣΣΑΛΙΑ
Με βενζίνη ξανά στο κέντρο του Βόλου ο Κάμελ – Δείτε εικόνες

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης
Λίγες μόλις εβδομάδες μετά την αποφυλάκισή του, ο γνωστός στους Βολιώτες ως «Καμέλ» επανεμφανίστηκε στους δρόμους της πόλης, προκαλώντας έντονη ανησυχία σε πολίτες και επαγγελματίες του κέντρου.
Σύμφωνα με μαρτυρίες, ο νεαρός άνδρας εθεάθη σήμερα στον πεζόδρομο της Ερμού να κινείται κρατώντας ένα μπουκάλι που περιείχε εύφλεκτο υγρό, γεγονός που προκάλεσε αναστάτωση στους διερχόμενους. Η παρουσία του έγινε άμεσα αντιληπτή από καταστηματάρχες και περαστικούς, πολλοί από τους οποίους επέλεξαν να απομακρυνθούν.
Μιλώντας στο THE NEWSPAPER, ο ίδιος δήλωσε ότι είναι εξαρτημένος από ουσίες και αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα διαβίωσης, ζητώντας βοήθεια από τις αρμόδιες κοινωνικές υπηρεσίες για την εξασφάλιση στέγης και υποστήριξης.
Ο νεαρός παραδέχθηκε ότι κατά το παρελθόν έχει εμπλακεί σε περιστατικά επιθετικής συμπεριφοράς απέναντι σε άνδρες και γυναίκες, αποδίδοντας τις ενέργειές του στα έντονα στερητικά συμπτώματα που, όπως υποστηρίζει, βιώνει λόγω της εξάρτησής του.

Η παρουσία του στο κέντρο του Βόλου εξακολουθεί να προκαλεί ανησυχία σε πολίτες, καθώς αρκετοί εκφράζουν φόβους για νέα επεισόδια. Κάτοικοι και επαγγελματίες της περιοχής ζητούν την παρέμβαση των αρμόδιων αρχών, όχι μόνο για την προστασία της δημόσιας ασφάλειας, αλλά και για την παροχή της απαραίτητης κοινωνικής και υγειονομικής φροντίδας στον ίδιο.
Το περιστατικό αναδεικνύει για ακόμη μία φορά το σύνθετο πρόβλημα της διαχείρισης ατόμων με εξαρτήσεις, τα οποία μετά την αποφυλάκισή τους βρίσκονται συχνά χωρίς στέγη, υποστήριξη και πρόσβαση σε δομές απεξάρτησης, με αποτέλεσμα να επιστρέφουν σε συνθήκες που εγκυμονούν κινδύνους τόσο για τους ίδιους όσο και για το κοινωνικό σύνολο.
Πηγή: thenewspaper.gr
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις





