ΛΑΡΙΣΑ

Σε οδύσσεια εξελίχθηκε εκδρομή για μαθητές Λυκείου της Λάρισας – Χάλασαν στη διαδρομή… δύο λεωφορεία!

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

Σε οδύσσεια εξελίχθηκε εκδρομή για μαθητές του 5ου Γενικού Λυκείου της Λάρισας, οι οποίοι είχαν προγραμματίσει εκδρομή στη Σύρο με τουριστικό πρακτορείο των Αθηνών.

Η εκδρομή ξεκίνησε αλλά ουδείς μπορούσε να φανταστεί τι θα ακολουθούσε. Στην περιοχή της Λαμίας το λεωφορείο που επέβαιναν ακινητοποιήθηκε λόγω βλάβης. Από το πρακτορείο δρομολογήθηκε δεύτερο λεωφορείο στο οποίο επιβιβάστηκαν οι μαθητές, ωστόσο παρουσίασε και αυτό πρόβλημα, με αποτέλεσμα να κατεβούν ξανά.

Απόρροια των παραπάνω να καταφτάσει στο σημείο τρίτο όχημα τα ξημερώματα της Τετάρτης… στις 6 π.μ., ενώ τα παιδιά έφτασαν εν τέλη στο λιμάνι του Πειραιά λίγο μετά τις 10 π.μ.!

newsroom onlarissa.gr

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες