Βασίλης Ζωγράφος

Το δυστύχημα στα Τέμπη δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία

Είναι στιγμές βαθιάς θλίψης και οδύνη για τα αθώα θύματα. Ζούμε μια αδιανόητη τραγωδία με δεκάδες νεκρούς, αγνοούμενους και τραυματίες , στην πλειοψηφία τους δυστυχώς πολλά νέα παιδιά.

Δεν υπάρχει αμφιβολία, πρόκειται για προαναγγελθείσα τραγωδία. Το μαρτυρούν οι καταγγελίες των ιδίων των εργαζομένων στο Σιδηρόδρομο, οι οποίες έχουν εκφραστεί με επιστολές, παραιτήσεις και προειδοποιήσεις μέσω εξωδίκων.

Κάθε προσπάθεια απόκρυψης και συγκάλυψης της αλήθειας για την τραγωδία των Τεμπών αποτελεί ασέβεια προς τους νεκρούς.

Δεν υπάρχει Έλληνας πολίτης που να μην λέει μέσα του “όλα στο φως”. Μόνο έτσι θα έχουμε κάνει το χρέος μας, ώστε να μην ξαναζήσουμε ποτέ μια τραγωδία σαν κι αυτή.

Δυστυχώς, για ακόμα μια φορά η προσπάθεια του κ.Πρωθυπουργού και της κυβέρνησης της ΝΔ , να καταφεύγουν σε επικοινωνιακά τεχνάσματα προκαλούν σοβαρές ανησυχίες και αλγεινή εντύπωση. Είναι χονδροειδείς απόπειρες για συμψηφισμό και διαχρονικές δικαιολογίες.

Τρία ερωτήματα, στα οποία ο κ. Πρωθυπουργός έχει υποχρέωση να απαντήσει κοιτάζοντας στα μάτια τον ελληνικό λαό.

1. Αφού άργησε πέντε ημέρες να ζητήσει συγγνώμη, γιατί δεν έχει το σθένος να τις αναλάβει ο ίδιος, αλλά έσπευσε να τις μοιραστεί με όλες τις προηγούμενες κυβερνήσεις ; Να μην συγκριθεί με τις δικές του ευθύνες. Γιατί αμφισβητείται η ειλικρίνειά του. Γιατί πριν στερέψουν τα δάκρυα για τους ανθρώπους που έχασαν άδικα τη ζωή τους στα Τέμπη, η κυβέρνηση του κ.Μητσοτάκη έδωσε εντολή να ρίξουν δακρυγόνα εναντίον όσων ειρηνικά διαδήλωσαν στο Σύνταγμα, για τη δικαίωση των νεκρών, για τη Δικαιοσύνη και την αλήθεια. Μέχρι εκεί έφτασε η ειλικρίνεια της συγγνώμης του κ Μητσοτάκη. Και πριν λίγες ημέρες μέχρι τις εκλογές υπόσχεται ότι θα κάνει, όσα δεν έκανε τέσσερα χρόνια.

2. Ποιος πολιτικός – κυβερνητικός παράγοντας πίεσε και επέβαλε την παράνομη μετάταξη του μοιραίου Σταθμάρχη;

Η μετάταξη του μοιραίου Σταθμάρχη στον ΟΣΕ είναι εξόφθαλμα παράνομη.

Η μετάταξή του δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ στις 30 Ιουνίου του 2022 . Πέρα όσα αναφέρονται στο ΦΕΚ , ο ΟΣΕ απαιτούσε ρητώς κι εγγράφως, υποψήφιους ειδικότητας Σταθμαρχών ,με όριο ηλικίας έως 48 έτη!!!!

Εάν είχε τηρηθεί η νομιμότητα, ο συγκεκριμένος υπάλληλος , ηλικιακά πολύ μεγαλύτερος, δεν θα είχε μπορέσει να καταλάβει τη συγκεκριμένη θέση του Σταθμάρχη Λάρισας, και δεν θα βρισκόταν να ασκεί τα συγκεκριμένα καθήκοντα τη μοιραία βραδιά της 28ης Φεβρουαρίου.

Το μόνο που απομένει να απαντήσει η κυβέρνηση στον ελληνικό λαό είναι: Ποιος πολιτικός-κυβερνητικός παράγοντας πίεσε , επέβαλε την παράνομη μετάταξη του μοιραίου Σταθμάρχη .

3. Γιατί οι επικεφαλής του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ παραμένουν ακόμη στις θέσεις τους υπογράφοντας αποφάσεις, ενώ ο κ.Μητσοτάκης ανακοίνωσε υπέβαλαν την παραίτησή τους; Ποια σκοπιμότητα κρύβεται!!!!

Ο κ. Μητσοτάκης μιλάει εκ των υστέρων για διαχρονικές ευθύνες. Τα τελευταία 50 χρόνια ο ΣΎΡΙΖΑ κυβέρνησε 4 και σε μνημονιακή περίοδο.

Δεν ήταν ο ΣΎΡΙΖΑ που αγνοούσε τις προειδοποιήσεις και τα εξώδικα των εργαζομένων στο Σιδηρόδρομο που προειδοποιούσαν δυστυχήματα.

Τέλος, να το κατανοήσει ο κ.Μητσοτάκης, οι νεκροί, οι τραγωδίες και ο ανθρώπινος πόνος δεν συμψηφίζονται.

Φέρνω στη μνήμη όλων, τις πυρκαγιές της Ηλείας του 2008, το αεροπορικό Ήλιος, το Σάμινα. Όπως επί ΣΥΡΙΖΑ θρηνήσαμε θύματα στο Μάτι.

Είναι ντροπή και ασέβεια προς τα θύματα και τις οικογένειές τους να επιχειρούν συμψηφισμό στον ανθρώπινο πόνο, μόνο και μόνο για να μην αναλάβουν αντικειμενικά τις πολιτικές ευθύνες τους.

Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί ένα ακραίο καιρικό φαινόμενο με μια προαναγγελθείσα τραγωδία, για την οποία προειδοποιούσαν οι εργαζόμενοι εδώ και χρόνια.

Όποιος επιχειρεί συμψηφισμό, κάνει συγκρίσεις, δεν επιθυμεί την αλήθεια για την τραγωδία, αλλά την αποφυγή του πολιτικού κόστους.

Ζωγράφος Βασίλης Συντονιστής ΝΕ Ν. Λάρισας και μέλος της ΚΕ

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες