ΛΑΡΙΣΑΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ
Βλαχάκης: Ιδιαίτερη ζήτηση η ΜΕΘ του ΓΝΛ λόγω μικρής θνησιμότητας, προσπαθούμε με νύχια και με δόντια να εξασφαλίσουμε κλίνες για τους Λαρισαίους

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης
Μετά και τη χθεσινή εφημερία του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στο onlarissa.gr ο Διοικητής του ΓΝΛ κ. Γρηγόρης Βλαχάκης η κατάσταση είναι ιδιαιτέρως κρίσιμη καθώς δεν υπάρχουν πλέον διαθέσιμες κλίνες covid στη ΜΕΘ του νοσοκομείου με αποτέλεσμα η Διοίκηση του Νοσοκομείου σε συνεργασία με το ΕΚΑΒ να προχωρά σε διακομιδές εκτός Λάρισας έχοντας καλύψει τη Λαμία και τη Χαλκίδα πλήρως, όπως αναλύθηκε σε προηγούμενο ρεπορτάζ του onlarissa.gr.
Κατά τον κ. Βλαχάκη, αναμένεται να αποσυμφορηθεί η κατάσταση με τις πρόσθετες κλίνες ΜΕΘ που θα διαμορφώσει η 5η ΥΠΕ στο Νοσοκομείο της Λαμίας κατά πάσα πιθανότητα αύριο Παρασκευή.
“Η ΜΕΘ του ΓΝΛ έχει ιδιαίτερη ζήτηση διότι έχει πολύ μικρή θνησιμότητα, προσπαθούμε με νύχια και με δόντια να εξασφαλίσουμε κλίνες ΜΕΘ για τους Λαρισαίους” λέει χαρακτηριστικά ο κ. Βλαχάκης με αφορμή την αναστάτωση που δημιουργήθηκε χθες στο νοσοκομείο όταν λανθασμένα διέρρευσε ότι απεβίωσε ασθενής που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ.
Στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας εξακολουθούν να είναι ανοιχτές οι ακόλουθες κλινικές, ήτοι καρδιολογική, ογκολογική, νεφρολολογική, παιδιατρική, οφθαλμολογική και αιμοδοσίας, στις οποίες εισέρχονται περιστατικά από τα επείγοντα που χρειάζονται νοσηλεία και μόλις σταθεροποιηθούν μεταφέρονται μέσω του ΕΚΑΒ στις ιδιωτικές κλινικές της Λάρισας που έχουν επιταχθεί για μη covid περιστατικά και δη στο ΙΑΣΩ και τον Κυανό Σταυρό.
Ρεπορτάζ: Εύη Μποτσαροπούλου
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις





