ΚΟΣΜΟΣ
ΟΗΕ: Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός απομάκρυνε 2.500 ναυτικούς από τα Στενά του Ορμούζ

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης
Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO) ανακοίνωσε ότι κατάφερε να απομακρύνει περίπου 2.500 ναυτικούς που είχαν εγκλωβιστεί στα Στενά του Ορμούζ, πριν αναγκαστεί να αναστείλει την επιχείρηση εξαιτίας του πλήγματος που σημειώθηκε την Πέμπτη σε φορτηγό πλοίο.
Ο γενικός γραμματέας του ΔΝΟ Αρσένιο Ντομίνγκες δήλωσε πως η επιχείρηση, που ξεκίνησε στην αρχή της εβδομάδας, αφορούσε τουλάχιστον 115 πλοία.
Ο οργανισμός που εδρεύει στο Λονδίνο βρίσκεται σε διαβουλεύσεις με το Ιράν, το Ομάν και τις ΗΠΑ προκειμένου να εξασφαλίσει εκ νέου εγγυήσεις για την επανέναρξη της επιχείρησης.
Ο ΔΝΟ είχε ανακοινώσει την Πέμπτη ότι σχεδίαζε την απομάκρυνση περισσότερων από 11.000 ναυτικών που είχαν εγκλωβιστεί στην περιοχή του Ορμούζ.
Η στρατηγικής σημασίας θαλάσσια οδός είχε αποκλειστεί επί εβδομάδες αφότου το Ιράν άρχισε να εξαπολύει απειλές και επιθέσεις εναντίον εμπορικών πλοίων, ενώ ακολούθησε ο αποκλεισμός που επέβαλαν οι ΗΠΑ σε ιρανικά λιμάνια.
Περισσότερα από 40 εμπορικά πλοία δέχθηκαν επιθέσεις από την έναρξη της σύγκρουσης, με αποτέλεσμα τουλάχιστον 14 ναυτικοί να βρουν τον θάνατο, σύμφωνα με τον ΔΝΟ.
Πηγές: ΑΠΕ-ΜΠΕ, dpa
Με πληροφορίες από ertnews.gr
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις





