ΘΕΣΣΑΛΙΑ
Μπήκε η πρώτη «Γαλάζια Σημαία» στην παραλία της Ν. Αγχιάλου σε εκδήλωση – γιορτή
Σε συνολικά 12 ακτές του Δήμου Βόλου θα τοποθετηθούν «Γαλάζιες Σημαίες» για την καθαρότητα των νερών τους

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης
Την έπαρση της πρώτης «Γαλάζιας Σημαίας» σε ακτή του, γιόρτασε σήμερα ο Δήμος Βόλου από την παραλία Ν. Αγχιάλου.
Η έπαρση της σημαίας πήρε χαρακτηριστικά γιορτής με ομιλίες, χορευτικά και δρώμενα, παρουσία της αντιδημάρχου Τουρισμού Μένης Λαζάρου, του αντιδημάρχου Ν. Ιωνίας και Δημοτικών Κοιμητηρίων, Θέμη Τζούνη και της προέδρου της τοπικής κοινότητας, Βασιλικής Πυργάνη – Παρασκευοπούλου.
Και φέτος, ο Δήμος Βόλου διατήρησε τις 12 «Γαλάζιες Σημαίες» στις παραλίες του: Αγριάς/Valis Resort, Αλυκές, Αμαρυλλίδος, Αμφανών, Αναύρου, Θωμάς Σουτραλί Αγριάς, Καρνάγιο, Κριθαριά, Νέα Αγχίαλος, Πλάκες, Πλατανίδια, Χρυσή Ακτή Παναγιάς.
Πηγή: taxydromos.gr
Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις





