ΕΛΛΑΔΑ
ΣΥΡΙΖΑ για το ένταλμα σύλληψης Αβραμόπουλου: Η ΝΔ έχει καταντήσει πινάκιο δικαστηρίου με γαλάζιο λογότυπο

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης
Στο ένταλμα σύλληψης του Δημήτρη Αβραμόπουλου αναφέρεται με ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.
Συγκεκριμένα αναφέρει: «Σε μία μέρα, με διαφορά λίγων ωρών, η καταδίκη της κ. Ασημακοπούλου για το email-gate και το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον κ. Αβραμόπουλο για το Qatargate επιβεβαιώνουν ότι η περιβόητη “αριστεία” της ΝΔ έχει μόνιμη έδρα στις δικαστικές αίθουσες.
Επιβεβαιώνουν και τη σχέση της κυβέρνησης με πρακτικές διαπλοκής. Η Νέα Δημοκρατία δεν είναι πια κόμμα. Είναι πινάκιο δικαστηρίου με γαλάζιο λογότυπο».
Κλείνοντας θέτει το ερώτημα: «:όταν έρθει η ώρα, οι κυβερνητικοί βουλευτές θα ψηφίσουν την άρση ασυλίας του κ. Αβραμόπουλου ή θα προχωρήσουν σε άλλη μια επιχείρηση συγκάλυψης;».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ertnews.gr
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις





