ΘΕΣΣΑΛΙΑ
Λήξη συναγερμού στο Δικαστικό Μέγαρο Βόλου – Επιστρέφουν στο κτήριο οι εργαζόμενοι και οι δικηγόροι

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης
Εκκενώθηκε το Δικαστικό Μέγαρο του Βόλου μετά από τηλεφώνημα για βόμβα. Ειδικότερα, λίγο μετά τις 09:00, στο σημείο βρέθηκαν αστυνομικές και πυροσβεστικές δυνάμεις και οδήγησαν τους εργαζόμενους εκτός του κτηρίου.
Περίπου μίαμισι ώρα αργότερα, σήμανε λήξη συναγερμού, καθώς ο πυροτεχνουργός που βρέθηκε στο σημείο άναψε το «πράσινο φως» για την επιστροφή των εργαζόμενων και των νομικών εντός του κτηρίου.
Πηγή: thenewspaper.gr
Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις





