ΘΕΣΣΑΛΙΑ
Τσιαπλές: «Με φορομπηξία και μετακύλιση της ευθύνης στον οδηγό, δεν λύνεται το πρόβλημα της οδικής ασφάλειας»

Σε ανακοίνωση του ο Τάσος Τσιαπλές, επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Θεσσαλίας αναφέρει:
«Η κυβέρνηση της Ν.Δ με το νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας καταφεύγει, όπως και οι προηγούμενες κυβερνήσεις στην αντιδραστική, ανορθολογική και αντιεπιστημονική λογική της αυστηροποίησης των ποινών, της αύξησης των προστίμων και την αποθέωση της ατομικής ευθύνης, στην αντιεπιστημονική και αποσπασματική λογική του «ανθρώπινου λάθους», υλοποιώντας τις κατευθύνσεις της Ε.Ε και επιδιώκοντας να μετακυλήσει στο λαό τις ευθύνες που βαραίνουν την ίδια, αλλά και τα άλλα κόμματα που έχουν κυβερνήσει, για τα ατυχήματα και τα δυστυχήματα που λαμβάνουν χώρα λόγω της αντιμετώπισης της ασφάλειας ως κόστος.
Από κοντά και η περιφερειακή αρχή Θεσσαλίας, στηρίζει και υλοποιεί αυτή την πολιτική, δαπανώντας 3.000.000 ευρώ για να ενισχύσει την αστυνομία με αυτοκίνητα, μηχανές, τζιπ και πολλά ακόμη υλικά, όπως αλκοολόμετρα και ραντάρ για τη συνεχή αστυνόμευση του οδικού δικτύου, που σε μεγάλο μέρος του είναι άθλιο και επικίνδυνο.
Η περιφέρεια Θεσσαλίας και οι κυβερνήσεις όμως δεν έχουν προχωρήσει εδώ και πολλά χρόνια στην κατασκευή νέων ασφαλών δρόμων Λάρισας – Φαρσάλων, Π.Ε.Ο Λάρισας-Βόλου, ΠΕΟ Λάρισας-Θεσσαλονίκης, Ελασσόνας-Κοζάνης με παράκαμψη της Ελασσόνας, Ελασσόνας – Κατερίνης, Καρδίτσας-Καρπενησίου, Τρικάλων-Άρτας, στην αντικατάσταση επικίνδυνων γεφυρών, στον ηλεκτροφωτισμό πολλών επικίνδυνων δρόμων, στους οποίους μετακινείται μεγάλο τμήμα του λαού της Θεσσαλίας και γενικότερα με τα Ι.Χ αυτοκίνητα, εξουθενωμένο μετά της δουλειά, εξαιτίας της εντατικοποίησης, των ωραρίων – λάστιχο σε μια σειρά κλάδους, που αυτά σε συνδυαστικά με το χάλι πολλών δρόμων, προκαλούν σε πολλούς οδηγούς άγχος, πίεση, εκνευρισμό, απόσπαση προσοχής και τελικά παραβάσεις του Κ.Ο.Κ.
Δεν έχουν ολοκληρώσει εδώ και χρόνια τους δρόμους Λάρισας-Τρικάλων, Λάρισας – Καρδίτσας, όπως και την ανακατασκευή μεγάλου μέρους του επαρχιακού οδικού δικτύου της Θεσσαλίας, όπου σκοτώνονται και τραυματίζονται πολλοί άνθρωποι, γίνονται πολλές υλικές ζημιές σε οχήματα, γιατί αυτά θεωρούνται κόστος, χωρίς μόνιμο και μεγάλο όφελος για το κεφάλαιο, σε αντίθεση με την ΠΑΘΕ, την Ε65, κ.α., που παραδόθηκαν σε επιχειρηματικούς ομίλους για να θησαυρίζουν με τα τσουχτερά διόδια που έβαλαν παντού. αναγκάζοντας τους οδηγούς, να πηγαίνουν από τους επικίνδυνους παραδρόμους.
Κυβέρνηση και περιφερειακή αρχή Θεσσαλίας, δεν κάνουν τίποτα για την επίλυση του προβλήματος με τις εκατοντάδες διαβάσεις του σιδηροδρόμου (πολλές απ’ αυτές στη Θεσσαλία), από τις οποίες περνούν χιλιάδες οχήματα και πεζοί, οι περισσότερες των οποίων είναι αφύλακτες
Επιπλέον, σοβαρές είναι οι ευθύνες όλων των κυβερνήσεων μέχρι σήμερα για το γεγονός ότι -παρά την επιμονή του ΚΚΕ- δεν έχουν εντάξει το μάθημα της κυκλοφοριακής αγωγής στο σχολικό πρόγραμμα, ενώ την ίδια στιγμή η κυβέρνηση έχει νομοθετήσει να βγαίνουν μικρά παιδιά στο δρόμο με τα ηλεκτρικά πατίνια.
Αντί της αποτυχημένης λογικής της αξιοποίησης των ποινών ως πανάκειας για την αντιμετώπιση του προβλήματος της οδικής ασφάλειας και τα μέτρα καταστολής, κυβέρνηση και περιφέρεια πρέπει να διασφαλίσουν την οδική ασφάλεια με μέτρα για σύγχρονο, δωρεάν, ασφαλές οδικό δίκτυο, για δημόσιες, δωρεάν, σύγχρονες και επαρκείς συγκοινωνίες σε όλη τη χώρα, αξιοποιώντας τις τεράστιες τεχνολογικές και επιστημονικές δυνατότητες που υπάρχουν και παραμένουν αναξιοποίητες μόνο και μόνο επειδή αποτελούν κόστος και δεν συμβάλλουν στην κερδοφορία των μεγάλων επιχειρήσεων.
Να εντάξει το μάθημα της κυκλοφοριακής αγωγής στο σχολικό πρόγραμμα.
Να προωθηθεί ένα σύγχρονο νομοθετικό πλαίσιο, που θα εξασφαλίζει με διαφάνεια την ορθή εκτέλεση του εξεταστικού έργου και τον έλεγχο της αξιολόγησης της ικανότητας οδήγησης και να στελεχωθούν με μόνιμο και κατάλληλο προσωπικό οι Διευθύνσεις Μεταφορών σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα.
Τελικά διέξοδος αποτελεί η πρόταση του ΚΚΕ με επιστημονικό κεντρικό σχεδιασμό των μεταφορών, κατάργηση εμπορευματικής λειτουργίας οδικών αξόνων, με σύγχρονα μέσα μεταφοράς για φθηνές, ασφαλείς, αξιόπιστες και ταχείες μεταφορές».
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις





