Τεχνολογία

JPMorgan: Ανεβαίνει επίπεδο – Δίνει το chatbot AI στους υπαλλήλους της

Την επιλογή να χρησιμοποιούν το εσωτερικό σύστημα τεχνητής νοημοσύνης έδωσε η JPMorgan Chase στους υπαλλήλους της, με απώτερο σκοπό να ενισχυθεί η σύνταξη αξιολογήσεων απόδοσης στο τέλος του έτους.

Μπορεί να ακούγεται πρωτοποριακό ή υπερβολικό, ωστόσο η εταιρεία υπογραμμίζει πως το κείμενο που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη, είναι πλέον κάτι συνηθισμένο για την εταιρική Αμερική.

Το chatbot AI της JPMorgan

Το εργαλείο επιτρέπει στους υπαλλήλους να χρησιμοποιούν το μεγάλο γλωσσικό μοντέλο της αμερικανικής τράπεζας για να δημιουργούν μια αξιολόγηση με βάση τις προτροπές που της δίνουν, σύμφωνα με τους FT.

Είναι μια συντόμευση για τη συχνά επίπονη διαδικασία σύνταξης πολλαπλών αξιολογήσεων που συνήθως απαιτούνται από τις μεγάλες εταιρείες.

Η κυκλοφορία υπογραμμίζει ορισμένα από τα πιθανά οφέλη αποδοτικότητας από τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, τα οποία συχνά βασίζονται στη σύνθεση πληροφοριών και στη δημιουργία ιδεών. Αλλά δείχνει επίσης πώς τα όρια γίνονται όλο και πιο θολά μεταξύ κειμένου που έχει γραφτεί από άνθρωπο και από μηχανή.

Η Boston Consulting Group δήλωσε πρόσφατα ότι οι υπάλληλοι χρησιμοποίησαν εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για να βοηθήσουν στη σύνταξη αξιολογήσεων απόδοσης, γεγονός που βοήθησε στη μείωση του χρόνου σύνταξης κατά 40%.

JPMorgan

Το σημείο εκκίνησης

Η οδηγία της JPMorgan είναι ότι οι εργαζόμενοι πρέπει να χρησιμοποιούν το εργαλείο LLM ως σημείο εκκίνησης για τις αξιολογήσεις και ότι είναι τελικά υπεύθυνοι για το τι υποβάλλεται. Δεν πρέπει να χρησιμοποιείται για αποφάσεις αποζημίωσης.

Η JPMorgan, η οποία έχει περισσότερους από 300.000 υπαλλήλους και είναι η μεγαλύτερη τράπεζα των ΗΠΑ με βάση τα περιουσιακά στοιχεία, έχει ήδη θέσει σε λειτουργία το LLM Suite για το προσωπικό, το οποίο είναι η δική της έκδοση του ChatGPT της OpenAI.

Η τράπεζα δήλωσε ότι είχε «ενσωματώσει» 200.000 χρήστες εντός οκτώ μηνών από την κυκλοφορία του LLM Suite πέρυσι. Εκείνη την εποχή, θεωρούνταν μία από τις μεγαλύτερες αναπτύξεις τεχνητής νοημοσύνης στη Wall Street.

Το LLM Suite αναπτύχθηκε εσωτερικά για να παρέχει ασφαλή πρόσβαση σε συστήματα τεχνητής νοημοσύνης τρίτων. Χρησιμοποιείται από τους προγραμματιστές λογισμικού της JPMorgan για την αναθεώρηση κώδικα και από επενδυτικούς τραπεζίτες που προετοιμάζουν παρουσιάσεις. Η νομική της ομάδα χρησιμοποιεί επίσης εγχώρια εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, για παράδειγμα για την αναθεώρηση συμβάσεων.

Μεταξύ των τραπεζών, η JPMorgan είναι η μεγαλύτερη εταιρεία που δαπανά στην τεχνολογία, με σχέδια να επενδύσει 18 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025. Ο διευθύνων σύμβουλος Τζέιμι Ντίμον δήλωσε στο Bloomberg TV αυτόν τον μήνα ότι δαπανά 2 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως στην Τεχνητή Νοημοσύνη.

«Επηρεάζει τα πάντα – κίνδυνο, απάτη, μάρκετινγκ, παραγωγή ιδεών, εξυπηρέτηση πελατών. Και είναι η κορυφή του παγόβουνου», δήλωσε ο Ντίμον.

Έχει πει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη «θα αλλάξει κάθε εργασία», καταργώντας ορισμένους ρόλους και δημιουργώντας άλλους.

Εκτός από τους γενικούς παρόχους LLM όπως το OpenAI και τα αυτο-κατασκευασμένα μοντέλα των εταιρειών, υπάρχουν επίσης νεοσύστατες επιχειρήσεις που στοχεύουν σε συγκεκριμένους κλάδους όπως το Mosaic και το Rogo, το οποίο είναι ένα chatbot που αναπαράγει την εργασία που γίνεται από έναν επενδυτικό τραπεζίτη.

ot.gr

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις