ΘΕΣΣΑΛΙΑ
Βόλος: Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου όπου συνέβη η τραγωδία – «Θα χάσουμε κι άλλες ζωές λόγω της μπάρας»

Συγκλονίζει ο θάνατος ενός 75χρονου άνδρα από την Κρήτη, που έχασε τη ζωή του το μεσημέρι της Δευτέρας (6 Οκτωβρίου 2025) σε γνωστό εστιατόριο στο λιμάνι του Βόλου, την ώρα που απολάμβανε το γεύμα του. Ο άτυχος άνδρας, που βρισκόταν στην πόλη στο πλαίσιο ταξιδιού του, πνίγηκε από ένα κομμάτι μπριζόλας, παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες όσων έσπευσαν να τον βοηθήσουν.
Το τραγικό περιστατικό σημειώθηκε λίγο πριν τις 2 το μεσημέρι, μπροστά στα μάτια των συνδαιτυμόνων του και του προσωπικού του καταστήματος. Παρά τις άμεσες προσπάθειες ανάνηψης, ο 75χρονος δεν τα κατάφερε.
Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, Θεόδωρος Αθανασός, μιλά αποκλειστικά στον Σπύρο Μπαξεβάνο, στο ΝΕΟ 103,3 και στη THE NEWSPAPER:
«Ακόμη προσπαθώ να συνέλθω απ’ ό,τι έγινε. Κοντεύω να σκάσω από τη στενοχώρια μου. Ήμουν παραδίπλα, με φώναξε ο γιος μου και πήγα αμέσως κοντά. Του έκανα μαλάξεις, πίεζα το στήθος του, προσπαθούσα να βγάλω το κομμάτι κρέας από τον λαιμό του. Έπαιρνε ανάσα, για λίγο πίστεψα πως τα καταφέρναμε… Ήρθε μια κοπέλα από το φαρμακείο και μετά το ΕΚΑΒ, του έκαναν ΚΑΡΠΑ, αλλά δυστυχώς δεν μπόρεσαν να τον επαναφέρουν.
Όλα έγιναν σε δευτερόλεπτα. Έτρωγε τη μπριζόλα του, γελαστός, φαινόταν να τη χαίρεται. Κι ύστερα… άρχισε να πνίγεται. Έκανα ό,τι μπορούσα, με τα ίδια μου τα χέρια. Άλλο να το λες, κι άλλο να βλέπεις έναν άνθρωπο να φεύγει μπροστά σου, στα χέρια σου. Δεν μπορώ να το πιστέψω ακόμα».
Η καθυστέρηση του ασθενοφόρου – “Η μπάρα στο λιμάνι ήταν κατεβασμένη”
Ο κ. Αθανασός ανέφερε πως το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ καθυστέρησε να προσεγγίσει το σημείο λόγω της κατεβασμένης μπάρας στο ύψος της Τοπάλη, γεγονός που κόστισε πολύτιμα λεπτά.
«Το ασθενοφόρο ήταν από πίσω και δεν μπορούσε να περάσει. Η μπάρα στο λιμάνι ήταν κατεβασμένη! Περίμενε σχεδόν δέκα λεπτά. Πήρα εγώ τηλέφωνο στο Λιμενικό να τη σηκώσουν. Δεν είναι δυνατόν, μιλάμε για ανθρώπινες ζωές. Αν τύχει κάτι πιο σοβαρό, αν πιάσει φωτιά εδώ κάτω, θα καούμε ζωντανοί! Δεν θα μπορεί να περάσει ούτε η πυροσβεστική ούτε το ΕΚΑΒ. Πρέπει να αλλάξει αυτό το πράγμα άμεσα».
Ζήτημα ασφάλειας στο παραλιακό μέτωπο του Βόλου
Το περιστατικό, πέρα από το ανθρώπινο δράμα, φέρνει ξανά στο προσκήνιο το θέμα της προσβασιμότητας των οχημάτων έκτακτης ανάγκης στην παραλιακή ζώνη του Βόλου. Επιχειρηματίες και εργαζόμενοι εκφράζουν αγωνία και αγανάκτηση, ζητώντας λύσεις ώστε να μην υπάρξει ξανά καθυστέρηση σε ανάλογο περιστατικό.
«Δεν είναι μόνο η θλίψη για τον άνθρωπο που χάσαμε», λέει ο κ. Αθανασός, «είναι και η αγωνία όλων μας. Εδώ δουλεύουν δεκάδες άνθρωποι, έρχονται καθημερινά εκατοντάδες πελάτες. Αν κάτι συμβεί, δεν έχουμε τρόπο να βοηθήσουμε γρήγορα. Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτό».
Σοκαρισμένοι πελάτες και εργαζόμενοι
Σύμφωνα με μαρτυρίες, ο 75χρονος καθόταν με φίλους του, όταν ξαφνικά άρχισε να πνίγεται. Οι παρευρισκόμενοι προσπάθησαν να βοηθήσουν, ενώ η ατμόσφαιρα στο κατάστημα βάρυνε αμέσως. Πελάτες και προσωπικό έμειναν σοκαρισμένοι, αδυνατώντας να συνειδητοποιήσουν το μέγεθος της τραγωδίας.
Η υπόθεση συγκλονίζει τον Βόλο
Η τοπική κοινωνία είναι συγκλονισμένη από το περιστατικό, που υπενθυμίζει πόσο κρίσιμα είναι τα δευτερόλεπτα σε μια κατάσταση ανάγκης. Οι αρχές εξετάζουν τα αίτια και τις συνθήκες θανάτου του 75χρονου, ενώ οι φωνές για βελτίωση της πρόσβασης στο παραλιακό μέτωπο πληθαίνουν.
Πηγή: thenewspaper.gr
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις