ΛΑΡΙΣΑΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ
Ακινητοποιήθηκε τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο Λάρισα – Θεσσαλονίκη λόγω τεχνικού προβλήματος: Δεύτερο περιστατικό μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες

Ακινητοποιήθηκε σήμερα Τετάρτη το μεσημέρι, στις 2.32 μ.μ., η αμαξοστοιχία 1596, η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Λάρισα – Θεσσαλονίκη, κοντά στο Πλατύ, λόγω τεχνικού προβλήματος.
Βάσει ενημέρωσης της Hellenic Train, στο σημείο μετέβη εφεδρική μηχανή στις 3:53 μ.μ. και η αμαξοστοιχία προωθείται στον τελικό της προορισμό, ενώ διερευνώνται τα αίτια της βλάβης.
«Το προσωπικό της αμαξοστοιχίας, εφαρμόζοντας άμεσα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, φρόντισε για την ασφάλεια των 48 επιβατών και κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια για τον περιορισμό της ταλαιπωρίας τους», αναφέρεται στην ενημέρωση της εταιρείας.
Υπενθυμίζεται πως χθες το βράδυ της Τρίτης, ένα τρένο με κατεύθυνση τη Λάρισα, επίσης ακινητοποιήθηκε σε σημείο έξω από τη Σίνδο, στη Θεσσαλονίκη, όταν επιβάτες παρατήρησαν καπνό να βγαίνει από τα συστήματα κλιματισμού.
Σε σχετική ανακοίνωσή της, η Hellenic Train σημείωσε πως ενεργοποιήθηκαν άμεσα όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες διαχείρισης του περιστατικού. Παράλληλα, στο σημείο έσπευσε και η Πυροσβεστική Υπηρεσία, την οποία κάλεσαν επιβάτες του συρμού. Σύμφωνα με την εταιρεία, από τον έλεγχο που πραγματοποιήθηκε δεν εντοπίστηκε ίχνος φωτιάς ή καπνού.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Hellenic Train:
“Η Hellenic Train ανακοινώνει ότι σήμερα, Τρίτη στις 20:30, η αμαξοστοιχία 2593, που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα, ακινητοποιήθηκε στον Σ.Σ Σίνδου έπειτα από αναφορές για οσμή εντός του συρμού.Το προσωπικό της Hellenic Train, βρισκόμενη διαρκώς στο πλευρό των επιβατών, εφάρμοσε άμεσα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες για την αντιμετώπιση του συμβάντος, παρουσία και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, η οποία κλήθηκε από επιβάτες. Από τον έλεγχο που διενεργήθηκε, δεν διαπιστώθηκε ύπαρξη πυρκαγιάς ή καπνού.
Λόγω των απαραίτητων διαδικασιών, η αμαξοστοιχία αναχώρησε με σημαντική καθυστέρηση. Η Hellenic Train διερευνά το περιστατικό και ευχαριστεί το επιβατικό κοινό για την κατανόησή του.
Αποζημιώσεις
Η Hellenic Train ενημερώνει επίσης ότι σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας μπορούν να αποζημιωθούν με το 25% της αξίας του εισιτηρίου τους, με τους παρακάτω τρόπους:
Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και έχουν πληρωθεί με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια. Οι κάτοχοι των εισιτηρίων, τα οποία έχουν αγοραστεί με κάρτα, ανεξάρτητα από κανάλι πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app) μπορούν:
– είτε να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου.
– είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων με τον αριθμό του εισιτηρίου, αν είναι ηλεκτρονικό, ή να επισυνάψουν το pdf του εισιτηρίου ή ευκρινή φωτογραφία αν είναι εκδοτηρίου, ζητώντας το αναλογούν αντίτιμο, το οποίο θα επιστραφεί στην κάρτα, η οποία χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου.
Για περισσότερες πληροφορίες και για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες παρακαλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών”.
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις