ΛΑΡΙΣΑ

Δήμος Λαρισαίων για Συμπαράταξη: “Κληροδότησαν απραξία 9 ετών για τη στάθμευση και τεράστια προβλήματα στην πόλη, ζητάνε και τα ρέστα!”

Με μία ανακοίνωση σε υψηλούς τόνους ο δήμος Λαρισαίων απαντά στην κριτική που άσκησε σε σημερινή ανακοίνωσή της η δημοτική παράταξη “Συμπαράταξη Λαρισαίων”, αναφορικά με την εφαρμογή του Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης στη Λάρισα.

Αναλυτικά στην ανακοίνωση επισημαίνονται τα εξής:

“Αφού απέτυχαν να κάνουν το παραμικρό για το πρόβλημα της στάθμευσης στην πόλη…
Αφού υποσχέθηκαν σχεδόν τα πάντα και δεν πραγματοποίησαν απολύτως τίποτα…
Αφού σχεδίασαν και εξήγγειλαν “υπόγεια πάρκινγκ”, άλλοτε δύο, άλλοτε τρία, άλλοτε τέσσερα, χωρίς να εξασφαλίσουν ούτε μελέτες, ούτε χρηματοδοτήσεις, ούτε χρονοδιαγράμματα…
Αφού επιβάρυναν με λανθασμένους σχεδιασμούς και την υλοποίηση έργων του ΣΒΑΚ, το έλλειμμα θέσεων στάθμευσης στην πόλη…
Αφού οδήγησαν σε γιγάντωση του προβλήματος με την απραξία τους…
και αφού έφτασαν παραμονές των εκλογών να υπόσχονται νέα μέτρα, “ελεγχόμενη στάθμευση” και ξανά… νέα πάρκινγκ,
εμφανίζονται σήμερα, ως προερχόμενοι από πολιτική παρθενογένεση, να ζητούν τα ρέστα από μια δημοτική αρχή 1,5 χρόνου, που έκανε περισσότερα, ήδη σε αυτό το διάστημα, απ’ ό,τι οι ίδιοι σε 9 χρόνια, χρησιμοποιώντας κατά την προσφιλή τους τακτική, αοριστολογίες, ανακρίβειες και μεγάλες δόσεις φθηνού λαϊκισμού.

Ας ξαναπούμε κάποιες αλήθειες:
Ο διαγωνισμός και η κατακύρωση του Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης έγινε επί θητείας της προηγούμενης δημοτικής αρχής.

Το λογισμικό και οι δυνατότητες του “κληροδοτήθηκαν” στη νέα δημοτική αρχή. Μαζί με αυτό και οι αδυναμίες του. Δεν μπορεί να καταγράψει “σπαστές ώρες” στάθμευσης, δεν μπορεί να δώσει ρέστα. Υποθέτουμε ότι το γνωρίζουν.

Δεν υπήρξε ουδέποτε ψηφισμένη κανονιστική απόφαση από την προηγούμενη δημοτική αρχή. Υπήρξε μόνο ένα σχέδιο, στο οποίο δεν θα βρει κανένας, πουθενά την… πρόβλεψη για “ Κάρτα Ωραρίου για τους εργαζόμενους του κέντρου”, η οποία προέκυψε μετά από …ώριμη σκέψη(!) εκ των υστέρων…και εκ της ασφαλούς θέσης της αντιπολίτευσης.

Στο σχέδιο αυτό προβλέπονταν 309 θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης, μετά από λίγους μήνες άλλες 790, σύνολο 1100 θέσεις βραχυχρόνιας στάθμευσης και άλλες 565 θέσεις μακροχρόνιας στάθμευσης… Σύνολο 1665 θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης επί πληρωμή.

Η πρόταση της δημοτικής αρχής περιλαμβάνει συνολικά και χωρίς προσθαφαιρέσεις 905 θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης, άρα πολύ λιγότερες. Και αυτές είναι.

– “Εισπρακτική πολιτική” γράφουν για να υπάρχει και ένα “επικοινωνιακό” ντύσιμο στην …ανακοίνωση (ας βάλουμε και μια ταμπέλα, μπας και μείνει κάτι).
Να το δούμε λοιπόν: 6 ώρες στάθμευσης σύμφωνα με το σχέδιο τους θα κόστιζαν 3,9€ και στοιχίζουν 4,8€ αλλά…

Στο σχέδιο τους προβλέπονταν ότι στους δημοτικούς χώρους στάθμευσης που θα έμπαιναν στο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης (Τάκη Τσιόγκα) η τιμολόγηση θα ήταν: 1η και 2η ώρα από 1 € και από εκεί και έπειτα +0,5€. Οι δύο ώρες δηλαδή θα στοίχιζαν 2€

Σύμφωνα με την εφαρμοζόμενη απόφαση: Στους δημοτικούς χώρους στάθμευσης, στους οποίους προστέθηκαν το Κτηνιατρείο και το πάρκινγκ στο λόφο του Φρουρίου, οι δύο πρώτες ώρες είναι δωρεάν και η πληρωμή ξεκινά από την 3η ώρα. Οι δύο ώρες δηλαδή στοιχίζουν …0€ (με την ίδια λογική θα ενταχθεί σύντομα και το πάρκινγκ στα ΚΤΕΛ)

Ταυτόχρονα δόθηκαν σε χρήση και ήδη λειτουργούν ο χώρος πάρκινγκ στη ΔΥΠΑ, ο χώρος στο Τελωνείο και ετοιμάζεται να δοθεί σύντομα και νέος χώρος στο Παλιό Κοιμητήριο, όπου η στάθμευση είναι ελεύθερη. Όπως ελεύθερη είναι η στάθμευση και στο χώρο του Αλκαζάρ.

Σημειώνουμε ότι το εφαρμοζόμενο σύστημα είναι από τα πιο οικονομικά στην Ελλάδα και καλό είναι να κάνουν τις συγκρίσεις με αυτά που ισχύουν σε άλλες πόλεις (στη συντριπτική πλειοψηφία η χρέωση της ώρας ξεκινά από 1€ και φτάνει και το 1,7€)

Απορούμε με την επανάληψη των περί της περιοχής του Σιδηροδρομικού Σταθμού. Ας τους ενημερώσει κάποιος ότι έχει ενταχθεί κανονικά και ήδη η υπηρεσία δέχεται αιτήσεις για θέσεις μόνιμων κατοίκων. Για τους Αμπελόκηπους, όπως έχει ειπωθεί, αν υπάρξει οποιοδήποτε πρόβλημα θα ενταχθούν και αυτοί. Αλλά στα αλήθεια, στο δικό τους σχέδιο τι προβλέπονταν για τους Αμπελόκηπους; Απολύτως τίποτα…

Τι εξυπηρετεί η επαναφορά της θεωρίας μείωσης των θέσεων για τους μόνιμους κατοίκους; Μάλλον είναι δύσκολο να αντιληφθούν ότι καλό είναι να μιλάμε για αυτά που εφαρμόζονται και όχι για αυτά που σχεδιάστηκαν αρχικά. Αλλά για την αντιπολίτευση το “θολώνειν εστί φιλοσοφείν”…

Ειπώθηκε σε όλους τους τόνους ότι η εφαρμογή του Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης είναι δυναμική και μπορεί και πρέπει να αξιολογείται συνεχώς, προκειμένου να διορθώνονται πιθανές αστοχίες, όταν υπάρχουν. Και αυτό θα γίνεται. Άλλωστε η ίδια η πράξη μπορεί να οδηγήσει στα καλύτερα αποτελέσματα.

Τέλος σε όσους απαιτούν σήμερα τοποθέτηση για το μέλλον των υπόγειων πάρκινγκ (ΟΥΗΛ και Πλ. Αγαμέμνονα Μπλάνα) με την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραχώρησης (δεν είναι τόσο κοντινή για να υπάρχει τέτοιο άγχος), θα συνιστούσαμε υπομονή και προσοχή, να μην εκτεθούν και πάλι.

Ταυτόχρονα θα είχε ενδιαφέρον να εξηγήσουν στους πολίτες γιατί δεν πέρασε σε δημοτική χρήση ο χώρος πάρκινγκ πίσω από τα ΚΤΕΛ, με τη λήξη της μίσθωσής του; Με ποια διαδικασία και γιατί ανανεώνονταν η “μίσθωση”;

Κατανοούμε απόλυτα τα αδιέξοδα της αντιπολίτευσης και τις μάχες οπισθοφυλακής που δίνει, που μετατρέπεται σε μηχανή αρνητισμού, που προσπαθεί να χτίσει πολιτικό κεφάλαιο πάνω στη σύγχυση, τη διαστρέβλωση και την κινδυνολογία.
Δεν μας αφορούν οι «μάχες χαρακωμάτων». Μας αφορά η πόλη. Και αυτήν υπηρετούμε με σχέδιο, διαφάνεια και αίσθηση ευθύνης.
Όλα τα υπόλοιπα είναι θόρυβος – κι εμείς επιλέγουμε να μείνουμε συγκεντρωμένοι στη δουλειά μας”.

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες